تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3523607
شناسه : 3523607
تاریخ :
تامین اشتغال ۵۴۰۰ مددجو در اردبیل اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: دولت سیزدهم رویکرد مردمی را در پیش گرفته و در همه حوزه‌ها به ویژه مساعدت به گروه‌های نیازمند جامعه منسجم عمل می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد شامگاه پنجشنبه در نهمین جلسه شورای معاونان کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: سیاست دولت سیزدهم مردم‌پایه است و در این رویکرد سعی ما به عنوان یک نهاد حمایتی بر این است تا اقشار مختلف مردم را در ابعادی متفاوت مورد حمایت قرار دهیم.

وی تصریح کرد: مدیران کمیته امداد در قالب شورای معاونان به صورت هفتگی و با حضور در شهرستان‌های مختلف سعی دارند تا سیاست مردم‌پایه دولت سیزدهم را در عمل تحقق بخشیده و به یاری نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد بشتابند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در کنار حمایت‌های متنوعی که کمیته امداد در سطح استان به جامعه هدف ارائه می‌کند، امسال در ۲ محور اشتغال و مسکن سعی بر این است تا برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها به شکل مناسب انجام شود.

حسین‌نژاد افزود: سال گذشته در بحث اشتغال کمیته امداد با پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از ردیف‌های مختلف اعتباری سعی کرد تا زمینه اشتغال پنج هزار و ۴۰۰ نفر را فراهم کند.

وی از همراهی نهادهای انقلابی در یاری‌رسانی به کمیته امداد برای اجرای طرح خانه‌دار شدن گروه‌های آسیب‌پذیر خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۶۵۰ واحد مسکن محرومان با همراهی بنیاد مسکن و بنیاد علوی در مرحله اجرا قرار گرفت که بخشی از این واحدهای مسکونی تکمیل و در اسفندماه تحویل خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شد.

حسین‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با تاکید رئیس کمیته امداد کشور قرار است تا پایان امسال در همه روستاهای کشور مددجویان تحت پوشش از مسکن و سرپناه مناسب بهره‌مند شوند که در این زمینه اقدامات خوبی شروع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: نیروهای خدوم کمیته امداد با روحیه جهادی و امدادگرانه در صحنه حضور داشته و سعی می‌کنند تا خدمات بی‌منتی را به جامعه هدف و گروه‌های نیازمند ارائه کنند.