تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3523605
شناسه : 3523605
تاریخ :
۵۲ درصد پرونده‌های مددجویان اردبیل پالایش شده است اقتصاد ایران: اردبیل- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: تاکنون ۵۲ درصد پرونده‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل مورد پالایش و بررسی دقیق قرار گرفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد آزادپور شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای معاونان کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: در ۱۰ شهرستان استان اردبیل روند پالایش بالای ۵۰ درصد است.

وی تصریح کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز روند کار ۴۰ درصد است که امیدواریم در این شهرستان‌ها سرعت عمل بیشتری را در پالایش پرونده‌های مددجویان شاهد باشیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه سرعین با صد درصد پالایش پرونده‌ها در رتبه اول این طرح قرار دارد، گفت: بعد از سرعین، شهرستان خلخال با ۷۱ درصد، رضی با ۶۹ درصد و نمین با ۶۵ درصد پیشرفت کار در مسیر اجرای این پروژه قرار گرفته‌اند.

آزادپور گفت: روند پالایش پرونده‌ها در منطقه ۲ اردبیل مناسب است و در ماه‌های اخیر جهش خوبی را در این حوزه شاهد بودیم به طوری که ۴۹ درصد پرونده‌ها مورد پالایش قرار گرفته‌اند.

وی افزود: منطقه یک کمیته امداد اردبیل هر چند به نسبت قبل پیشرفت داشته اما انتظار می‌رود روند پالایش پرونده‌ها در این منطقه رو به جلو بوده و با سرعت بیشتری انجام شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: منطقه ۲ اردبیل، خورش‌رستم و بیله‌سوار با ۴۱ درصد پالایش پرونده‌های مددجویان، در ردیف‌های آخر قرار گرفته است.