تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3523463
شناسه : 3523463
تاریخ :
نصرالله: جنگ با رژیم صهیونیستی ادامه دارد/هنوز بخشی از لبنان در اشغال دشمن است اقتصاد ایران: دبیر کل حزب جنبش حزب الله شامگاه امروز پنجشنبه به مناسبت سالروز آزادسازی لبنان موسوم به «عید مقاومت و آزادسازی» سخنرانی کرد و بار دیگر گفت که جنگ با دشمن صهیونیستی به پایان نرسیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب جنبش حزب الله شامگاه امروز پنجشنبه به مناسبت سالروز آزادسازی لبنان موسوم به «عید مقاومت و آزادسازی» سخنرانی کرد.

۲۵ می سال ۲۰۰۰ مقارن با ۵ خرداد ۱۳۷۹، رژیم صهیونیستی شکست بزرگی از حزب‌الله لبنان متحمل شد و بعد از حدود بیست سال، ناگزیر به خروج از جنوب لبنان شد. این روز به عید مقاومت و آزادسازی در لبنان معروف است.

شبکه خبری المیادین به نقل از نصرالله گزارش داد، عید مقاومت و آزادسازی، یک مناسبت مهم بوده که یادآور پیروزی بزرگی است که لبنان در چنین روزی به دست آورد. لذا «از تمامی کسانی که در این پیروزی سهیم بودند، اعم از شهدا، مجروحان، اسرا، مجاهدان و خانواده‌های آنان تشکر می‌کنیم. همچنین از کسانی که حامی مقاومت بودند به ویژه در جنوب، قدردانی می‌کنم».

وی ضمن قدردانی از ارتش، نیروهای امنیتی لبنان و گروههای فلسطینی و همه طیفهای سیاسی، از جمهوری اسلامی ایران و سوریه تشکر کرد؛ «دو کشوری که همچنان در حال حمایت از مقاومت همه فرماندهان جهادی هستند. البته هر کس که گمان می‌کند، جنگ ما با دشمن [صهیونیستی] به پایان رسیده است، در توهم قرار دارد؛ زیرا هنوز بخشی از سرزمین ما در اشغال قرار دارد».

در حال تکمیل...