تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : دانش بنیان
لینک : econews.ir/5x3522868
شناسه : 3522868
تاریخ :
ارائه دستاوردهای دانش‌بنیان‌های حوزه تجهیزات پزشکی در نمایشگاه برزیل اقتصاد ایران: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حضور و ارائه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایرانی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برزیل خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ایران با برپایی پاویونی از شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه تجهیزات پزشکی برزیل، دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستان را عرضه کرد.

بیست و هشتمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برزیل، با نام Hospitalar 2023 دیروز سه‌شنبه 2 خردادماه 1402 با حضور 18 کشور برتر صادراتی در حوزه ساخت تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در حالی برگزار شد که پاویون ملی کشور ایران با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه برپا شده است.

این پاویون با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برزیل برگزار شده است.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی 2023 برزیل یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تجاری و حرفه‌ای در سراسر جهان است که در 5 حوزه «فناوری پزشکی»، «مدیریت بیمارستان»، «توانبخشی و مراقبت در منزل» و « تجهیزات بیمارستانی خدمات بهداشتی» هرساله در شهر سائوپائولو برزیل و در یکی از مدرن‌ترین مراکز نمایشگاهی آمریکای لاتین برگزار می‌شود.

مساحت فضای نمایشگاهی بیش از 100000 مترمربع است و بیش از 1200 غرفه‌دار از 36 کشور دنیا آخرین دستاوردهای خود را در آن به نمایش می‌گذارند. بیش از 90000 بازدیدکننده تخصصی از پزشکان،‌ پرستاران، مدیران کلینیک‌ها و کارشناسان بهداشت مخاطب این نمایشگاه هستند. هاسپیتالار نه تنها یک نمایشگاه از محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی است، بلکه به عنوان مرکز مهمی برای تبادل دانش و تجربه در بخش سلامت محسوب می‌شود.

پایان پیام/