تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3522525
شناسه : 3522525
تاریخ :
کارخانه ساخت اینورترهای جوشکاری و ابزارآلات برقی افتتاح شد اقتصاد ایران: کارخانه ساخت و تولید ابزارآلات ایرانی به دست کارگران گرانقدر و پرتلاش آروا افتتاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ به خاطره‌ای به یاد ماندنی برای آروا تبدیل شد. در این روز شکوه آروا رقم خورد و بزرگ‌ترین کارخانه ساخت و تولید ابزارآلات ایرانی به دست کارگران گرانقدر و پرتلاش آروا افتتاح شد.

محمدامین مصلائی مدیرعامل آروا در همایش افتتاحیه کارخانه آروا در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما سخنرانی و از تمامی کارکنان شرکت قدردانی کرد. وی همچنین به اهدافی که در گذشته داشتند اشاره و سپس در مورد اهداف آینده خود برای رشد و موفقیت آروا سخنرانی کرد.

بنیان گذار و مدیرعامل آروا در ابتدا درباره اینکه از مغازه پدری خود وارد بازار ابزار ایران شد سخن گفت، سپس به مرور شکست‌های خود در مسیر رؤیاهای خود پرداخت و در ادامه به موضوع اشتغال زایی و کارآفرینی برای این جوانان این مرز و بوم اشاره کرد.

کارخانه ساخت اینورترهای جوشکاری و ابزارآلات برقی افتتاح شد

وی گفت: از کودکی بلندپرواز بودم و آرزوهای بزرگی در سر می‌پروراندم. در دوران نوجوانی که در مغازه ابزارفروشی پدرم مشغول بودم، به فکر عمده فروشی افتادم. پس از چند سال کار و کسب تجربه تصمیم گرفتم واردات را آغاز کنم. تجربه سختی بود، زیرا با شکست روبرو شدم؛ اما ناامید نشدم. واردات را ادامه دادم و در سال ۱۳۹۱ ساخت اولین ساختمان مرکزی را در قلب بازار ابزار ایران شروع کردم که هم اکنون به خانه تیم بزرگ آروا تبدیل شده است. شبانه روز کار کردم و تصمیم گرفته بودم که در هر شرایطی ادامه دهم و به پیشرفت تکنولوژی صنعت ابزار ایران کمک کنم. هر چه پیش می‌رفتم، رؤیاهایم بزرگ و بزرگ‌تر شدند؛ تصمیم گرفتم تولیدکننده باشم. با ساخت اینورتر جوشکاری در سال ۱۳۹۳ به عنوان تولیدکننده کارمان را آغاز کردیم و ۵ سال بعد در سال ۱۳۹۸ کارگاه ۳۰۰ متر مربعی تولید اینورتر آروا را به کارخانه ۱۵۰۰ متر مربعی تبدیل کردیم.

وی در ادامه افزود: از همان زمان تصمیم گرفتم کارخانه آروا را وسیع‌تر کنم و در سال ۱۴۰۱ اولین تولید در بزرگ‌ترین کارخانه ساخت ابزار ایران به مساحت ۲۰ هزار متر مربع انجام شد. در این مدت کوتاه که تولید در کارخانه وسیع آروا آغاز شد، بیش از ۱۰۰ ابزار و بالغ بر ۷۰۰ قطعه منطبق با استانداردهای ملی و بین المللی ساخته می‌شوند. در چرخه تولید محصولات آروا تمامی فرآیندهای کنترل کیفی به منظور تضمین کیفیت و تأمین نیاز مشتریان توسط مهندسان با تجربه ایرانی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه رضایت مشتریان یکی از بزرگ‌ترین اهداف همیشگی آروا است، افزود: تلاش کردیم تا خدمات و گارانتی بلند مدت را برای محصولات خود در نظر بگیریم. گارانتی‌های ۱۲ تا ۷۰ ماهه را برای تضمین کیفیت و رفاه و اطمینان خاطر مشتریان زحمتکش اجرایی کردیم تا ابزار موفقیت فعالان حوزه صنعت باشیم.

کارخانه ساخت اینورترهای جوشکاری و ابزارآلات برقی افتتاح شد

مصلائی، کارآفرین و مؤسس آروا افزود: ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی یکی از دغدغه‌های اصلی بنده بوده و هست؛ در این جهت برای فراهم کردن زمینه‌های ایجاد فرصت‌های شغلی، علاوه بر تولید اینورترهای جوشکاری گام‌های بزرگی برای تولید ابزارها و لوازم برقی برداشتیم. هدف از تولیدات بیشتر آروا بومی سازی صنعت ابزار، اشتغال زایی بیشتر و ساخت آینده‌ای پربارتر برای جامعه فعال ایران عزیزمان است.

او در پایان سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که موفقیت، بلندپروازی، قابل اعتماد و اتکا بودن، اهل کسب و کار، در حال رشد بودن و دارای انگیزه درونی از ارزش‌های آروا به شمار می‌روند. موفقیت و رضایت کارکنان، مشتریان، مصرف کنندگان و سایر ذینفعان آروا همواره مدنظر تمامی مدیران آروا می‌باشند و برای ارتقاء و پیشرفت تمامی عزیزانی که به ارزش‌ها و اهداف آروا پایبند و متعهد هستند، تلاش می‌کنیم.

تیم بزرگ آروا از متخصصین توانمند، همدل و با انگیزه‌ای تشکیل شده است که صادقانه و مجدانه برای رونق بیشتر چرخ صنعت ایران تلاش می‌کنند. من به وجود تک تک اعضای تیم آروا که نخبگان صنعت ابزار هستند، افتخار می‌کنم و امیدوارم از این پس موفقیت‌های بیشتری را در کنار یکدیگر رقم بزنیم. ما می‌خواهیم با هم امید را به ایران بازگردانیم؛ می‌خواهیم و نمی‌شود و نمی‌توانم را از دایره لغات مردم سرزمین مان حذف کنیم وایمان به خود و باور به "شدن" را زنده کنیم. رسالت خود را خدمت رسانی به هم میهنانم و کمک به آبادانی کشورم می دانم و خوشحالم که تولیدات آروا سبب درآمدزایی و معیشت صنعت گران ایرانی و تجار عزیز می دانم و به این باور دارم که آروا ابزار موفقیت مردم است و افتخاری بالاتر از سهیم بودن در موفقیت مردم خوب و شریف ایران وجود ندارد.

وی همچنین افزود: به شما همکاران عزیزم توصیه می‌کنم همیشه عاشق کارتان باشید تا به موفقیت برسید. پشتکار را در تمام کارهای خود جدی بگیرید و ایمان داشته باشید که اگر عاشق کارتان باشید و در مسیر رسیدن به اهدافتان شکست بخورید، باز هم پشتکار خواهید داشت و دیر یا زود به موفقیت خواهید رسید.

در پایان مراسم با حضور تمامی میهمانان، افتتاحیه کارخانه آروا واقع در شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد و کارخانه آروا به دست جمعی از کارگران تولید کننده ابزار آلات آروا به صورت رسمی افتتاح شد؛ سپس مدعوین از خطوط تولید، کانوایرها، مواد اولیه، مراحل و فرآیندهای ساخت اینورتر و همچنین انبار محصولات آروا بازدید کردند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.