تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3519703
شناسه : 3519703
تاریخ :
چهارمین مرحله قرعه‌کشی برگزار شد؛ جایزه 4 میلیاردی بانک پارسیان به برندگان سبا اقتصاد ایران: چهارمین مرحله قرعه‌کشی سپرده بانکی ارزشمند (سبا) باشگاه مشتریان بانک پارسیان ، شنبه 30 اردیبهشت‌ماه با حضور بهرام هنرپرور مدیر روابط عمومی،محمدرضا پارسا فرد مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار و نمایندگان بازرسی و نظارت برگزار و 24 برنده خوش‌اقبال آن شناسایی شدند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، در این قرعه‌کشی به‌پاس قدردانی از همراهی سپرده‌گذاران سبا، 4 میلیارد ریال جایزه شامل 4 جایزه 500 میلیون ریالی و20 جایزه 100 میلیون ریالی به برندگان تعلق گرفت.

اسامی برندگان این قرعه‌کشی از طریق وب‌سایت و صفحات رسمی بانک پارسیان و باشگاه مشتریان بانک به‌زودی اعلام خواهد شد.

دریافت کارت اعتباری و تسهیلات با امتیاز سپرده سبا

محمدرضا پارسا فرد مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان در این مراسم بازار هدف سپرده سبا را مشتریان مصرف‌کننده و از گروه بانکداری شخصی ازجمله خانم‌های خانه‌دار، نوجوانان و ... عنوان کرد که می‌توانند از مزایای این محصول استفاده کنند.

پارسا فرد بابیان اینکه بعد از ماه شمار شدن سود سپرده‌های کوتاه‌مدت با تغییر میزان سپرده‌ها، سود زیادی روی اکثر این سپرده‌ها به مشتریان تعلق نمی‌گیرد، تصریح کرد : بر این اساس سپرده سبا برای پوشش این خلأ و ایجاد ارزش‌افزوده برای مشتریان ایجاد شد که به‌صورت دائم هر سه ماه قرعه‌کشی می‌شود و جوایز ارزنده‌ای دارد.

پارسا فرد بابیان اینکه سپرده سبا یکی از بهترین شرایط را در بین سپرده‌های بانکی دارد، تأکید کرد: سپرده سبا بیشترین میزان امتیاز را بابت دریافت کارت اعتباری و تسهیلات در بانک پارسیان و امتیازی برابر با سپرده‌های جاری و قرض‌الحسنه پس‌انداز دارد لذا افرادی که منابع آن در این گردش و رسوب داشته باشد متناسب با رسوب و با شرایط خاص می‌توانند از این مزایا و تسهیلات استفاده کنند.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان شبکه گسترده تخفیفی را از مزیت‌های دیگر این سپرده عنوان کرد و افزود : به‌واسطه همکاری با شبکه تخفیفی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با عنوان" شبکه تاپیا"، این امکان برای مشتریان فراهم است که بتوانند از فروشگاه‌های مختلف با امکان خرید تخفیف‌دار استفاده کنند.

سید جمال‌الدین مرتضوی، دبیر دبیرخانه باشگاه مشتریان بانک پارسیان نیز در این مراسم گفت : از زمان شروع این طرح تاکنون مشتریان از سپرده سبا به دلیل تسهیلات و مزایای ویژه آن استقبال ویژه‌ای داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سپرده سبا برای مشتریان جذاب است و منافع ارزشمندی را به همراه دارد و در هر فصل حداقل یک‌مرتبه قرعه‌کشی دارد.

گفتنی است؛ باشگاه مشتریان بانک پارسیان سپرده کوتاه‌مدتی را با عنوان "سپرده سبا (سپرده بانکی ارزشمند پارسیان)" با طراحی متفاوت کارت طراحی نموده است.

استفاده از تسهیلات ارزان‌قیمت، شرکت در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای سبا (4 بار در سال)، دریافت کارت اعتباری

عضویت خودکار در باشگاه مشتریان بانک پارسیان، عضویت خودکار در باشگاه تخفیفی تاپیا ( بالغ‌بر 14000 پذیرنده) باقابلیت تخفیف از 1% تا 50% در لحظه و استفاده از جوایز و تخفیف‌های شرکای تجاری باشگاه از مزایای این حساب به شمار می‌آید.

مشتریان گرامی می‌توانند برای آگاهی بیشتر به سایت باشگاه مشتریان به آدرس https://ipbclub.parsian-bank.ir و سپس بخش سپرده سبا از منوی اصلی مراجعه فرمایند.