تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3518631
شناسه : 3518631
تاریخ :
یحیی گل محمدی : بدون این بازیکنان قهرمانی پرسپولیس بدست نمی‌آمد+فیلم اقتصاد ایران: سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بازی طوری رقم خورد که همه چیز به سود ما شد و ما برتری خودمان را به حریف دیکته کردیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار این تیم مقابل نساجی که به قهرمانی سرخ‌پوشان انجامید، اظهار داشت: در این وضعیت نمی‌شود صحبت کنیم. اتفاقاتی که در بازی افتاد و گلی که به موقع زدیم باعث شد تا فشار زیادی روی تیم حریف بیاوریم و بازیکن این تیم اخراج شد. روند بازی طوری رقم خورد که همه چیز به سود ما بود. به طوری که برتری خودمان را به حریف دیکته کردیم.

وی افزود: خدا را شکر توانستیم قهرمان شویم. باید از خیلی‌ها تشکر کنم چرا که زحمت زیادی کشیده شد تا این تیم قهرمان شود. از مدیرعامل تا اعضای هیأت مدیره تلاش کردند. همچنین مدیر تیم، پیروانی هم تلاش زیادی انجام داد. کادر فنی خوبی داشتیم. از کادر پزشکی، تدارکات و ماساژورها هم  تقدیر می‌کنم. همچنین از هواداران ممنون هستم که انرژی مثبت زیادی داشتند و طوری رفتار کردند که هیچ وقت ما نا امید نشدیم و انگیزه قهرمان شدن به ما می‌دادند. این قهرمانی را به همه آنها هدیه می‌کنیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: موقعی که لیگ شروع شد عزیزانی در قید حیات بودند  اما متأسفانه الان بین ما نیستند روح آنها شاد باشد و این قهرمانی را به آنها تقدیم می‌کنیم. از پیشکسوتان‌مان تشکر می‌کنم که حمایت خوبی در فصل گذشته از ما داشتند. از کسانی که نام‌شان را فراموش کردم عذرخواهی می‌کنم. از اصحاب رسانه هم تقدیر می‌کنم که در فصل گذشته پوشش خبری خوبی داشتند. از رقبای‌مان مثل تیم‌های خوب سپاهان و استقلال هم قدردانی می‌کنم. فولاد، گل‌گهر، مس رفسنجان و ... به عنوان رقیبان جدی ما بودند و انگیزه خوبی به ما دادند. از بازیکنان عزیزمان و تک‌تک آنها تشکر می‌کنم. اسم نمی‌برم اما غیرت و مردانی تک‌تک آنها واقعاً ستودنی بود.

سرمربی پرسپولیس گفت: مشکلات زیادی در فصل گذشته داشتیم که مشکلات زیادی هم بود اما هیچ‌وقت عقب‌نشینی نکرده و با همه وجود تمرین کردند. این قهرمانی با انگیزه زیاد هواداران صورت گرفت اما بدون این بازیکنان این قهرمانی به دست  نمی‌آمد. نمی‌دانم چطور از تک‌تک آنها تشکر کنم. یک تشکر هم از خانواد‌ه‌های‌مان می‌کنم چون سال سختی را گذراندند. 

*این فیلم را ببینید.

 

 

پایان پیام/