تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صنعت و معدن
لینک : econews.ir/5x3508361
شناسه : 3508361
تاریخ :
نخستین حراج تک فروشی الکترونیکی برگزار می شود اقتصاد ایران: در راستای ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف برای عموم مردم از این به بعد حراج‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه تدارکات الکتروینکی دولت برگزار می‌ شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، آرش عسکری، مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اعلام کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، نخستین حراج در سامانه منتشر شده و در حال برگزاری است.

وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای این حراج‌ها این است که کالاها به صورت تکی فروخته می‌شود و تمامی آحاد مردم می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در این مزایده‌ها شرکت کرده و با قیمت مناسب‌تری خرید خود را انجام دهند.

مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در خصوص هزینه ثبت‌نام برای شرکت در این حراج خاطرنشان کرد: ثبت‌نام رایگان است و نیازی به دریافت گواهی امضا (توکن) هم نیست و علاقمندان می‌توانند جهت مشاهده و ارسال پیشنهاد قیمت به صفحه نخست سامانه- بخش مزایده- لینک «حراج خرده فروشی اموال تملیکی» یا منوی «آگهی‌های عمومی» مراجعه کنند.

ثبت نام و ورود از هریک از دو آدرس زیر:

۱- از طریق سایت سامانه ستاد:

https://reg.setadiran.ir/reg/ui/web/onlineRegisterationIdentityLoad

(پس از ثبت نام: ورود به صفحه نخست سامانه ستاد- بخش "مزایده"- لینک "حراج خرده فروشی اموال تملیکی" یا ورود به منوی "آگهی‌های عمومی" و سپس انتخات "سازمان اموال تملیکی" از قسمت "دستگاه‌های اجرایی")

۲- از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند:

https://sso.my.gov.ir/login

(پس از ثبت نام: انتخاب "ورود به سامانه‌های ملی و استانی"- "وزارت صنعت، معدن و تجارت"- "مرکز توسعه تجارت الکترونیکی"- "سامانه تدارکات الکترونیکی دولت")

روز برگزاری حراج و ارسال قیمت: شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ از ۸ صبح تا ساعت ۲۳:۵۹ شب

علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع از جزئیات کالاها و همچنین مطالعه سند راهنمای شرکت در حراج، به سایت سامانه به آدرس setadiran.ir مراجعه نموده و یا با مرکز تماس سامانه ستاد به شماره ۱۴۵۶ (داخلی ۵) تماس حاصل کنند.