تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بازار سرمایه
لینک : econews.ir/5x3497471
شناسه : 3497471
تاریخ :
افزایش تدریجی دما از امروز و ورود سامانه بارشی جدید از جمعه اقتصاد ایران: سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش تدریجی دما از امروز و برای اغلب نقاط ایران، ورود سامانه بارشی از جمعه و افزایش بارش‌ها در مناطق غربی را پیش بینی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی 5 روز آینده در جنوب شرق به‌ویژه در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، هرمزگان،‌ سیستان و بلوچستان و شمال و شرق فارس رگبار،‌ رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی شد.

بر اساس این گزارش، علاوه بر این امروز در بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران و مازندران و فردا در مناطقی از غرب اصفهان،‌جنوب مرکزی،‌ آذربایجان غربی  آذربایجان شرقی رگبار پراکنده،‌ گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

جمعه با گذر امواج تراز میانی در مناطقی از شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در بخش‌هایی از مرکز بارش‌‌های پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. شنبه و یکشنبه هفته آینده برای غرب، مرکز، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز ابرناکی، بارش پراکنده باران و وزش باد انتظار می‌رود. روز یکشنبه شدت بارش‌ها در غرب کشور افزایش می‌یابد.

امروز در مناطق شرقی به خصوص شمال استان‌ سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد شدید روی می‌دهد که در برخی مناطق موجب خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا می‌ شود.

از امروز در بیشتر مناطق روند افزایش تدریجی دما آغاز شده و تا جمعه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش محسوس دما و از شنبه در این مناطق روند کاهشی دما پیش بینی شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام