تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3492837
شناسه : 3492837
تاریخ :
شهردار گلپایگان تشریح کرد ؛ اقدامات شهرداری گلپایگان در قالب ستاد نوروزی اقتصاد ایران: گلپایگان - از ابتدای اسفندماه ۱۴۰۱ با فعالیت کلیه پاکبان و ماشین آلات خدمات شهری نظافت مضاعف و شست و شوی خیابان ها و کوچه های سطح شهر انجام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، پیمان شکرزاده از فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری گلپایگان که از آبان سال گذشته جهت برنامه ریزی و تدارک اقدامات مناسب برای خدمات رسانی نوروزی به شهروندان و مسافران نوروزی شکل گرفته است خبر داد و گفت: فعالیت های متنوعی در قالب سیما، منظر و فضای سبز شهری، آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند و عمران و شهرسازی در ایام نوروز اجرا شد.

شهردار گلپایگان از اقدامات صورت گرفته توسط ادارات سیما، منظر و فضای سبز شهری به طراحی و نصب ۱۰۰ مورد اِلِمان نوروزی و مناسبتی، کاشت بیش از یک میلیون گل و بهسازی بلوارهای سلمان فارسی و سردار سلیمانی اشاره و عنوان کرد: در ایام نوروز ۱۵۰ نفر از پرسنل شهرداری در امر خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی فعالیت داشتند.

شکرزاده با اشاره به استقرار کیوسک راهنمای مسافران نوروزی در میدان آیت اله قاضی زاهدی، از توزیع نقشه راهنمای گردشگری و ارائه خدمات به مسافران خبر داد.

وی گفت: از ابتدای اسفندماه ۱۴۰۱ با فعالیت کلیه پاکبان و ماشین آلات خدمات شهری نظافت مضاعف و شست و شوی خیابان ها و کوچه های سطح شهر انجام شد.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته، برخی از این خدمات رسانی ها تنها مختص به ایام تعطیلات نوروز نباشد و در طول سال شهروندان از آنها بهره مند شوند.

شکرزاده در پایان بر مشارکت هر چه بیشتر مردم در امور و اداره شهر تاکید کرد و گفت: هر جا مشارکت مردم در امور را شاهد باشیم، موفقیت های بیشتری در آن حوزه را خواهیم داشت لذا امیدواریم شاهد همکاری در مدیریت و برنامه ریزی شهر به دست خود شهروندان در حوزه های مختلف باشیم.