تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3492436
شناسه : 3492436
تاریخ :
حضرت ولی عصر (عج) صاحب شب قدر است اقتصاد ایران: ری- رئیس جمهور گفت: حضرت ولی عصر (عج) صاحب شب قدر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بامداد چهارشنبه در مراسم شب احیا بیست و یکم ماه رمضان در حرم امام خمینی (ره) گفت: باید قدر فرصت‌های معنوی لیالی قدر را بدانیم، خداوند در شب قدر راه صد ساله و یک عمر را قرار داد.

وی با بیان اینکه امت پیامبر (ص) در راهوار لیله القدر می‌تواند، راه یک عمر را طی کند، افزود: در میهمانی ماه رمضان خداوند متعال از بندگانش با بهترین‌ها پذیرایی می‌کند، مقام ربانی حضرت حق، چیزی است، که خداوند با آن از خلایق پذیرایی می‌کند، با قرآن، صیام و لیله القدر از بنده پذیرایی می‌کند، تا جلوه رب در زمین و خلیفه الله شود، قرآن برای هدایت همه مردم نازل شده است، هرچند ممکن است، همه مردم از این ضیافت و میهمانی بهره نبرند.

رئیس جمهور اسلامی ایران ادامه داد: برخی حق را می‌بینند، اما روی بر می‌گردانند، اما مؤمنین توفیق پیدا می‌کنند، شب قدر شب بسیار با عظمتی است، که باید از آن نهایت بهره را برد و آن را درک کرد، کسی که این شب را درک نکند، محروم است، امشب یک دسته محروم و دسته دوم مرحومین امشب بوده و مورد رحمت پروردگارند.

وی با بیان این که حضرت ولی عصر (عج) صاحب امشب است، گفت: امشب پرونده ما تقدیم به امام زمان (عج) می‌شود، امشب ملائکه و روح به خدمت حضرت بقیه الله می رسند، سوره قدر سوره امامت است، رمز ورود به شب قدر معرفت نسبت به مقام فاطمه (س) است.

این خبر تکمیل می شود…