تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بازار سرمایه
لینک : econews.ir/5x3486646
شناسه : 3486646
تاریخ :
افشاگری معاون وزیر اقتصاد از اسناد مالی استقلال و واکنش تند مدیرعامل! اقتصاد ایران: رئیس سازمان خصوصی سازی با افشای جزئیاتی از دوران مدیریت فتح‌ اله‌زاده در باشگاه استقلال مدعی شد وی دو بار بابت چک‌ها از باشگاه پول گرفته است!

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین قربانزاده با افشای جزئیاتی از دوران مدیریت علی فتح‌ اله‌زاده در باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر با نمایش صورت‌های مالی باشگاه در سال ۹۰ گفت: مدیرعامل استقلال قبلا و در دوره مدیریت پیشین این مبلغ را از باشگاه دریافت کرده و نباید دوباره آن را طلب و وصول می‌کرد.

وی افزود: فتح‌اله‌زاده دو بار بابت این چک‌ها از باشگاه پول گرفته است. این موضوع فردا ثابت می‌شود که یا وی در سازمان خصوصی‌سازی نمی‌ماند یا فتح‌اله‌زاده از باشگاه استقلال می‌رود.

واکنش تند فتح اله زاده

براساس این گزارش، فتح‌اله‌زاده هم گفت: از قربانزاده شکایت خواهد شد و باید این مسئله را در دادگاه ثابت کند. وی حق ندارد این حرف‌ها را اینجا بزند و کاره‌ای نیست. سال ۹۰ از دو سه نفر پول قرض کرده و چک بازیکنان به آن افراد داده شد. مثلا به حنیف عمران زاده که ۳ میلیارد طلب داشت، چِک داده و پول دریافت شد. ۱۰ سال این پول را ندادند. یک روز یکی از آنها چک را به باشگاه آورده و خواستار پول شد.

یکی از دوستان در باشگاه می‌گوید اینها گم شده بود!  این فرد می‌گوید ۱۰ سال پیش پول داده‌ اما بجای تشکر از گم شن حرف می زنید. رفت و چک را برگشت زد. حتی حساب من و امیدوار رضایی بسته شد. چک هیات مدیره بود‌. شخصی‌نیست. امضای من به عنوان مدیرعامل پای چک بود. این‌ها رفتند برای شکایت و حساب ها بسته شد. حقوقی گفت حداقل ۹ ماه طول می‌کشد تا حل و فصل شود. بعد ۱۲ میلیارد حداقل برای این یک میلیارد و صد میلیون تومان می‌برند. گفت صلح کنید. آنها عصبانی بودند چون گفته بودند چک دزدی است.

در هیات مدیره مطرح شد. زمان آجورلو کمیته تسویه مصوب کرده بود این پول را بدهند اما من که آمدم گفتند حالا که آمده‌ای و مصوبه آجورلو هم هست پول را بدهید. قرار شد توافق شود تا سریع تر به نتیجه برسد. هیات مدیره مصوب کرد این ۱۲ تومان با ۶ تومان حل و فصل شود. صحبت کرده و آنها با ۵ تومان راضی شدند. ۲ تومانِ سال ۹۰ بود. این پول داده شد. نه به حساب من آمده نه برای من است.

هرکسی سندی دارد که به حساب آمده و چک به نام من بوده بگوید. چک احمد موسوی را به من دادند. رفتم از یکی از دوستان پول بگیرم برگشتم و نگرفتم. گفتم الان این پول را از دوستم می‌گیرم کار باشگاه را حل می‌کنم. ۱۰ سال طول می‌‌کشد پول وی را بدهند. بعد از ۱۰ سال هم تهمت می‌زنند می‌گویند پول را بردید. این پول من نیست. مثل چک احمد موسوی است. ۳ میلیارد از سال ۹۰ چک دارم. ۲۰ میلیارد پول است. اگر بخواهم بگیرم این‌ها را می‌گیرم. بی انصافی‌ نکنیم.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام