تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3485660
شناسه : 3485660
تاریخ :
آماده باش ۱۵۰ آتش‌نشان اراکی در روز طبیعت اقتصاد ایران: اراک-سرپرست سازمان آتش نشانی اراک گفت: ۱۵۰ آتش‌نشان اراکی در روز طبیعت و در نقاط مختلف کلانشهر اراک آماده باش و مستقر بودند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن فضلی اظهار داشت: به منظور افزایش ضریب ایمنی و ارائه خدمات مطلوب و به موقع به شهروندان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین علاوه بر آماده باش ایستگاه‌های آتش نشانی و ۱۵۰ آتش نشان، تیم‌های عملیاتی به همراه خودروهای امداد و نجات جهت امدادرسانی سریع در زمان بروز حوادث احتمالی در نقاط مختلف شهر بخصوص مبادی ورودی و خروجی از جمله جاده فراهان، سه راهی خمین و ابتدای کوی کوثر مستقر بودند.

وی افزود: همچنین ۵ اکیپ سیار در این روز با در اختیار داشتن تجهیزات ایمنی و خودروهای سبک و موتورسیکلت آتش نشانی با گشت زنی در سطح شهر و پارک‌های محلی آماده خدمت به شهروندان بودند.

فضلی ادامه داد: کارشناسان ایمنی سازمان آتش نشانی اراک در روزهای پایانی سال از تمامی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر بازدید ایمنی به عمل آورده و موارد ناایمن را به مسئولین مربوطه جهت رفع آنها در راستای خدمت به شهروندان ارائه کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی اراک در پایان از بروز ۸ حادثه این دو روز اخیر خبر داد و گفت: بیشترین حوادث مربوط به سوانح خودرویی بود که توصیه می‌کنیم رانندگان صبوری پیشه کرده و با رعایت نکات ایمنی از حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آورده تا سالی بدون حادثه را آغاز کنیم.