تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3485657
شناسه : 3485657
تاریخ :
شروع کار مدارس گلستان طبق روال سال قبل است اقتصاد ایران: گرگان- مدیرکل آموزش پرورش گلستان گفت: ساعت شروع کار مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه گلستان تا اطلاع ثانوی طبق ساعت کاری سال قبل بوده و تغییر نکرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا نظری بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعات شروع کار مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه گلستان بعد از اتمام تعطیلات نوروزی، تا اطلاع ثانوی طبق روال ساعت کاری سال قبل است.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان افزود: با توجه به سوالات مکرر اولیا دانش‌آموزان و به منظور انسجام و عدم اختلال در روند خدمت‌رسانی به مردم شریف استان، شروع به فعالیت مدارس از روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ مطابق روند سال گذشته در نوبت صبح به صورت هماهنگ و از ساعت ۷:۳۰ صبح خواهد بود.

وی گفت: تمامی مدارس گلستان از صبح چهاردهم فروردین ۱۴۰۲، آماده استقبال از دانش آموزان و فرهنگیان هستند و فعالیت تربیتی و آموزشی مدارس در دو نوبت صبح و عصر برقرار است.

نظری ادامه داد: درب مدارس از نیم ساعت قبل از شروع فعالیت مدارس باز و آماده پذیرش دانش آموزان است و مدیران و عوامل اجرایی مدارس برای شروع پر شور و نشاط واحدهای آموزشی نیم ساعت قبل از شروع فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدرسه حضور خواهند داشت.