تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3485611
شناسه : 3485611
تاریخ :
برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهید باهنر همدان در ایام نوروز اقتصاد ایران: همدان_مسئول جهادی بسیج دانشجویی شهید باهنر همدان گفت: گروه جهادی«مهرورزان»بسیج دانشجویی باهنر در روستای چنار اسدآباد،در ایام نوروز با حضور دانشجو معلمان در طرح اعتکاف جهادی شرکت کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

نیکو بیابانی همدانی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه علت نامگذاری این گروه جهادی به نام «اعتکاف دانشجویی» تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان بوده است، ادامه داد: دانشجو معلمان با توجه به اینکه ایام عید و ماه مبارک رمضان است در این ایام، علاوه بر کارهای آموزشی و تربیتی، و فرهنگی که در این روستا انجام می‌دهند، بحث خودسازی را در کنار این کار معنوی در دستور کار داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه برنامه این گروه جهادی در این روستا برنامه‌های تربیتی و فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان است گفت: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی، برنامه جز خوانی قرآن، کلاس‌های تربیت فرزند برای مادران و اولیا دانش آموزان هم برگزار می‌شود.

این فعال جهادی و دانشجویی افزود: این اردو به مدت ۱۰ روز در روستای چنار برگزار و جامعه هدف ما در مرحله اول دانش آموزان روستا و در مرحله دوم تمامی مردم روستا وپ یگیری مشکلات آنها و در مرحله آخر خود دانشجو معلمان هستند که با ۱۰ روز دوری از خانواده به خودسازی خود بپردازند.