تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3485596
شناسه : 3485596
تاریخ :
تل‌آویو به دنبال مقابله با جنبش «تحریم اسرائیل» اقتصاد ایران: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از تاثیرگذاران فضای مجازی برای مبارزه با جنبش تحریم تل‌آویو استفاده خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «الی کوهن» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز (یک‌شنبه، دوم آوریل) اعلام کرد که از تاثیرگذاران فضای مجازی برای مقابله با جنبش تحریم تل‌آویو استفاده خواهد کرد.

براساس گزارش شبکه صهیونیستی «آی‌۲۴»، پروژه‌ای جدید در دستورکار وزارت امور خارجه تل‌آویو قرار دارد که طی آن تأثیرگذاران شبکه‌های اجتماعی به عنوان «سُفرایی از نوع جدید اسرائیل را تبلیغ خواهند کرد».

روزنامه عبری «معاریو» در پایگاه اینترنتی خود در این باره نوشت: سفیران در این مورد تأثیرگذاران شبکه‌های اجتماعی در اسرائیل هستند، اما تبلیغات آن‌ها برای افراد خارج از اسرائیل ارائه خواهد شد.

اخیراً روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» با انتشار یادداشتی از «گیدئون لوی» نویسنده صهیونیستی تاکید کرد که تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» و همچنین جنایات ارتش رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان موجب بیداری جهان در مقابل اقدامات تل‌آویو شده و در نهایت جنبش «بایکوت اسرائیل» اقتصاد رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

در حالی مقامات تل‌آویو به فکر مقابله با این جنبش افتاده‌اند که روزنامه هاآرتص درباره نشانه‌های تحقق اهداف این جنبش نوشته بود: تحقق هدف جنبش جهانی «بایکوت اسرائیل» موسوم به «بی‌دی‌اس» آغاز شده است و این امر با خروج سرمایه‌های کلان از آن، به ویژه پس از تشدید تخلفات و کشتارهای ارتش اشغالگر علیه مردم فلسطین روی داد.

پایان پیام/م