تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3485586
شناسه : 3485586
تاریخ :
خسروپناه: سیر تکاملی نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهود است اقتصاد ایران: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی معتقد است رویکرد نمایشگاه بین‌المللی قرآن صرفاً نمایش و تشریفات صوری نیست، بلکه اقدامات جدیدی که صورت می‌گیرد به خوبی حکایت از آن دارد که محتوا بیش از ظاهر برای متصدیان اهمیت دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به ستاد خبری سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفته است: سال‌به‌سال نمایشگاه به سمت سیاست‌های تبلیغی و ترویجی حرکت می‌کند. حقیقتاً رویکرد نمایشگاه صرفاً نمایش و تشریفات صوری نیست، بلکه اقدامات جدیدی که صورت می‌گیرد به خوبی حکایت از آن دارد که محتوا بیش از ظاهر برای متصدیان اهمیت دارد.

وی برپایی چند غرفه جدید مثل آموزش و پرورش، ازدواج آسان و... را نشان از سیر تکامل نمایشگاه قرآن ‌هم‌راستا با نیاز جامعه دانسته، افزوده است: این مسیر باید به شکل جدی‌تر و سریع‌تر دنبال شود.

خسروپناه بیان اینکه عقیده دارد این نمایشگاه در سطوح دیگر و در سایر مناطق کشور هم باید برپاشود تا صدور این واقعه عظیم فرهنگی اثرات خوب خودش را در جاهای دیگه داشته باشد، گفته است: البته این نباید به معنای تضعیف نمایشگاه بین‌المللی تهران باشد.

انتهای پیام/