تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3485573
شناسه : 3485573
تاریخ :
سرعت وزش باد در همدان به ۶۰ کیلومتر بر ساعت می رسد اقتصاد ایران: همدان- کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: امروز علاوه بر خنک های نسبی که در طول روز خواهیم داشت، وزش باد شدید را با سرعت باد ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر در ساعت برآورد می‌کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز روز نسبتاً سردی را شروع کردیم و در همه نقاط استان دمای صبحگاهی زیر صفر بود؛ ضمن این‌که همدان با ۳ درجه زیر صفر جز سردترین استان‌های کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه در گل تپه دمای صبح امروز به منفی ۶ درجه زیر صفر نیز رسید؛ افزود: دماهای طول روز هم به همین شکل نسبت به روز گذشته به قدری افزایش پیدا می‌کند و به حدود ۱۰ درجه سلسیوس خواهد رسید؛ البته با توجه به دماهای این زمان از سال دمای ۱۷ الی ۱۸ درجه را طی روزهای آینده نیز خواهیم رسید.

کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: به طور کلی، امروز علاوه بر خنک های نسبی که در طول روز خواهیم داشت، وزش باد شدید را با سرعت باد ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر در ساعت برآورد می‌کنیم و البته وضعیت کلی آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

باقری شکیب با بیان اینکه برای روزهای آینده نیز به مرور، افزایش نسبی دما را انتظار داریم وضعیت کلی آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود؛ تصریح کرد: کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته، منفی ۳ و ۷ درجه سلسیوس گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت گل تپه با ۶ درجه زیر صفر سردترین و ایستگاه‌های نهاوند و اسدآباد با ۹ درجه بالای صفر گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شده است.