تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3485218
شناسه : 3485218
تاریخ :
سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با حضور رئیس جمهور افتتاح شد اقتصاد ایران: سی‌امین دوره نمایشگاه قرآن کریم در دهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و تا ۲۶ فروردین‌ماه میزبان دوستداران قرآن کریم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم رئیس جمهور بعد از ظهر امروز شنبه همزمان با دوازدهم فروردین، روز «جمهوری اسلامی ایران» و در دهمین روز از ماه ضیافت‌الله، با حضور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) سی‌امین دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن را افتتاح کرد. 

آیت الله رئیسی در بدو ورود از بخش‌های مختلف و تعدادی از غرفه‌های این نمایشگاه نیز بازدید کرد.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 12 فروردین‌ تا 26 فروردین‌ماه از ساعت 17 تا 24 میزبان علاقه‌مندان به قرآن کریم خواهد بود. این نمایشگاه در 49 بخش، 1800 غرفه و با همکاری 37 دستگاه و نهاد و حضور فعالین قرآنی از 21 کشور برگزار می‌شود. همچنین بیست و هشتمین آیین تکریم خادمان قرآن نیز در طی این مراسم برگزار شده و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر از کم و کیف و جریان برگزاری نمایشگاه قرآن می‌توانند به سایت سی‌امین دوره نمایشگاه قرآن کریم مراجعه کنند. در این سایت امکان تور مجازی نمایشگاه قرآن و همچنین پخش زنده فراهم شده است.

انتهای‌پیام/