تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3485195
شناسه : 3485195
تاریخ :
هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران انسجام ملی ندارد اقتصاد ایران: وزیر دفاع گفت: مردم ما این نظام مقدس را از خودشان می‌دانند و پای کار نظام ایستاده اند و دولتمردان و مردم به صورت منسجم اهداف‌شان را دنبال می‌کنند و لطف و عنایت خداوند شامل حال مردم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

، امیر سرتیپ آشتیانی گفت: هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران اتحاد ملی ندارد. شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن این انسجام ملی را مشاهده کردید و هیچ کجای دنیا چنین چیزی وجود ندارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: مردم ما این نظام را از خودشان می‌دانند و پای کار نظام ایستاده‌اند. از سوی دیگر همه یعنی هم دولتمردان و هم مردم همه منسجم اهداف‌شان را دنبال می‌کنند و لطف و عنایت خداوند شامل حال ماست.

وی خاطرنشان کرد: در همه زمینه‌ها ما پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای داشتیم که اصلاً دلیل اینکه دشمن روی ما حساس است، به واسطه همین پیشرفت‌ها است. همان طور که مقام معظم رهبری اشاره کردند این پیشرفت‌ها و جهش را در هیچ کجای دنیا مشاهده نخواهید کرد و این برای آن است که جوانان ما واقعاً مستعد و هوشمند هستند و ملت ما یک ملت فوق العاده هستند و آینده بسیار امیدوارکننده است.

امیر سرتیپ آشتیانی درباره اقدامات وزارت دفاع در سال گذشته اظهار داشت: وزارت دفاع در همه حوزه‌هایی که مأموریت داشته یک پیشرفت و جهشی نسبت به سال‌های قبل داشته است و این را ان‌شاءالله استمرار خواهد داد.

وی بیان کرد: قبلاً هم گفته‌ام ما در همه حوزه‌ها چه تولیدات و چه در بحث صنعت دفاعی و چه صادرات واقعاً چندین برابر رشد نسبت به گذشته داشته‌ایم و این را ان‌شاءالله استمرار می‌دهیم. شرایط بسیار خوب است و ما به عنوان وزارت دفاع در یک شرایط بسیار عالی قرار داریم.