تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3484812
شناسه : 3484812
تاریخ :
سرمربی ذوب آهن؛ استقلال مستحق برد بود/ دست و بال ما بسته است اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: استقلال با بازی خوبی که انجام داد، مستحق پیروزی بود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مهدی تارتار بعد از پایان بازی ذوب آهن مقابل استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال تمام شد، گفت: بازی زیبایی بود. درست است شکست خوردیم ولی در شروع مسابقه موقعیت خوبی داشتیم. اگر به گل می رسیدیم شرایط فرق می کرد. بعد از آن، استقلال توسط مهدی قایدی به گل رسید. امروز قایدی در نتیجه بازی تاثیرگذار بود و روی هر دو گل نقش پررنگی داشت. با بازی خوبی که قایدی و سایر بازیکنان استقلال انجام داد، استحقاق برد را داشتند.

وی افزود: ما هم با بضاعتمان بازی خوبی انجام دادیم. بازی در نیم فصل دوم برابر مدعیان واقعاً سخت است. مسئولیت این باخت با من است. شرمنده هوادارانمان شدیم. باید ریکاوری کنیم و آماده بازی های بعد بشویم.

سرمربی ذوب آهن اظهار کرد: ما بد آوردیم. دو روز قبل سلیمانی آسیب دید و به این بازی نرسید. دست و بال ما هم در قسمت جلوی زمین باز نیست. این اتفاق تاثیرگذار بود. البته بازیکنان دیگر هم تلاش کردند. از نظر تعداد بازیکن در مضیقه هستیم. امروز از آکادمی باشگاه سه نفر در ترکیب بودند. این دستاورد خوبی برای ما است.

تارتار یادآور شد: بازی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی سخت است ولی بازیکنان ما با اعتماد به نفس بودند و ما را به آینده امیدوار کردند.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: در سه بازی گذشته گل نخورده بودیم. گل زودهنگام برابر استقلال که عناصر خوبی دارد کار را سخت می کند. استقلال وقتی گل اول را زود می زند، گل های بیشتری به ثمر می رساند بخصوص در نیم فصل دوم که خیلی قوی عمل کرده اند. دفاع ما هم برابر مهاجمان خیلی قوی استقلال عملکرد بدی نداشتند. باید بررسی کنیم. الان نمی توانیم نظر نهایی بدهیم.