تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3484424
شناسه : 3484424
تاریخ :
تولید یک بازی آنلاین چند نفره برای کاربران ایرانی اقتصاد ایران: بازی «هومییز» یک بازی ایرانی آنلاین چند نفره بوده که برای پلتفرم رایانه‌های شخصی تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، «هومییز» یک بازی ایرانی آنلاین چند نفره در سبک بتل رویال است که با هدف تأمین بخشی از نیاز بازیکنان داخلی به بازی‌های با کیفیت ایرانی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی تولید شده است.

حسن مهدی اصل مدیرعامل استودیو سورنا گیمز که پیش از این در گفتگویی از به‌روزرسانی بازی خبر داده بود و اینکه در نظر دارند هر ۳ ماه یک بار برنامه مدونی از به‌روز رسانی‌های آینده هومییز شامل نقشه‌ها و بخش‌های جدید و جوایز مختلف را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند، حالا و در آستانه نوروز ۱۴۰۲ نیز جدیدترین به‌روزرسانی این بازی را عرضه کرده است.

در این به‌روزرسانی کاربران می‌توانند وارد جهان آبنباتی شده و این بازی را در محیطی شیرین و رنگارنگ تجربه کنند. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا مانند تجربه شیرین و خاطره‌انگیز فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی به یک تور شیرین در جهان آبنباتی هومییز بروند. در این به‌روزرسانی چهار مرحله جدید و نقشه‌هایی با طراحی زیبا و رنگارنگ به بازی اضافه شده و شما می‌توانید دوستان خود را در این بازی به چالش کشیده و آنها را به بازی خود اضافه کنید.

«هومییز»؛ بازی ایرانی آنلاین چندنفره

در به‌روزرسانی جدید بازی هومییز کاربران با چهار مرحله جدید، شامل سه مرحله جمع‌آوری آبنبات و یک مرحله رانر تازه مواجه خواهند شد و شاهد گیم‌پلی شیرین و جذابی در چهار محیط زیبا و متفاوت قلعه شکلاتی، باغ پاستیلی، جاده مارشمالو و ساحل کاراملی هستند.

قابلیت اضافه و حذف کردن دوستان و دیگر بازیکنان به بازی، اضافه شدن قابلیت ایجاد مچ اختصاصی و دعوت کردن از افراد مختلف به بازی، نمایش جزئیات عملکرد بازی و مشخصات سیستم کاربران با زدن دکمه Tab از جمله تغییرات فنی بازی در تازه‌ترین به‌روزرسانی آن است.

یکی از ویژگی‌هایی که استودیو سازنده هومییز برای آن در نظر گرفته‌اند، اجرای آن در یک فروشگاه داخلی است. در واقع هومییز به عنوان یک بازی ملی نه تنها به وسیله سازندگان ایرانی ساخته شده، بلکه توسط یک فروشگاه داخلی اجرا می‌شود.

اگر دوست دارید در ایام نوروز ۱۴۰۲ با یک بازی ایرانی به دنیایی از رنگ و هیجان و نشاط سفر کنید، بازی هومییز پیشنهاد خوبی برای روزهای تعطیلات عید است.