تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3484363
شناسه : 3484363
تاریخ :
دستگیری باند ۵ نفره سارقان اموال مسافران نوروزی در دزفول اقتصاد ایران: دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری باند پنج نفره غیر بومی سارقان اموال مسافران نوروزی با کشف ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ روح الله گراوندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اموال مسافران نوروزی در سطح شهرستان دزفول، موضوع دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی باند پنج نفره متشکل از ۲ نفر مرد و سه نفر زن شدند.

سرهنگ گراوندی ادامه داد: این سارقان که همگی غیربومی بوده با شگردهای خاص خود اقدام به سرقت از اموال مسافران نوروزی می‌کردند که پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره سرقت از مسافران نوروزی در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ گراوندی با اشاره به تحویل اموال مسروقه به مالباختگان، عنوان کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول برای بررسی و تحقیقات بیشتر در اختیار کلانتری قرار گرفتند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: پلیس در راستای تأمین امنیت مردم دزفول و مسافران هیچ گونه اغماضی با مجرمان و بزهکاران نخواهد داشت.