تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3483980
شناسه : 3483980
تاریخ :
جهت گیری فعالیت های سایپا با هدف تحقق شعار سال اقتصاد ایران: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت مالیبل سایپا که در ایام نوروز انجام شد با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم و افزایش تولید» گفت: جهت گیری تمامی فعالیت های گروه خودروسازی سایپا با محوریت تحقق شعار سال با قدرت و توان مضاعف ادامه خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حضور در شرکت مالیبل سایپا از خطوط تولید این شرکت بازدید و در جلسه شورای مدیران مالیبل حضور یافت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این نشست که با ارائه گزارش عملکرد یکساله شرکت مالیبل سایپا همراه بود با تصریح نکات کلیدی و افق های پیش روی گروه خودروسازی سایپا گفت: سال 1402 برای گروه سایپا، سالی پرتلاش و بر مدار تولید خواهد بود که تولید با کیفیت و کنترل قیمت ها از اولویت های تعیین شده برای سال جدید است.

او با بیان اینکه شرکت مالیبل با داشتن توان بالا و شاخص های بهره وری صعودی، نقش کلیدی در حوزه تولید قطعات استراتژیک خودروهای تولیدی گروه سایپا خواهد داشت تصریح کرد: بالا بودن بهره وری شرکت مالیبل نشان دهنده سیستم های صحیح حاکم بر فرآیندها و عملکرد آنها است.

تیموری با تاکید بر تولید محصولات با کیفیت گفت: کیفیت مطلوب و رقابتی دست یافتنی است و به راحتی قابلیت تبدیل شدن به نقدینگی را دارد، بدین ترتیب کیفیت تمامی بخش ها مانند ورودی و تامین، محصولات، فرآیندها و سیستم ها را در برمی گیرد.

او در خصوص منابع و سرمایه های انسانی، همچنین نقش و اهمیت آن در تولید و بهره وری گفت: اثربخشی نیروهای انسانی و همگن سازی آنها با میزان و کیفیت تولید در قالب محاسبات و استانداردهای تائید شده از سوی گروه خودروسازی سایپا گامی مهم و ارزشمند در توسعه و بهبود شاخص بهره وری است.

تیموری در پایان ضمن قدردانی از تلاش های همکاران شرکت مالیبل افزود: چالش های ایجاد شده در صنعت داخلی و تامین ارزی، موانعی هستند که با همکاری و همدلی تمام بخش های سازمان می توان بر آنها غلبه کرد و نیاز به راه حل های مختلفی دارند که با مطالعه و به روزرسانی دانش هر یک و به کارگیری استانداردهای به روز دنیا میسر است.

در این بازدید شهرام مسلم پور، مدیرعامل مالیبل سایپا ضمن تقدیر از حمایت های مدیریت ارشد گروه به نقش برجسته مالیبل در تولید قطعات استراتژیک خودروهای گروه سایپا اشاره کرد و گفت: با وجود تمامی مشکلاتی که سال گذشته در مسیر تولید قرار داشت، با حمایت های مدیریت ارشد گروه و همت و همدلی کارکنان مالیبل موفق شدیم بر این مشکلات فائق آمده و پاسخگوی نیازهای گروه سایپا باشیم.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شرکت مالیبل طی یکسال گذشته در حوزه های تامین مواد اولیه، قطعات یدکی و تعمیرات اساسی انجام شده، گفت: تلاش ما در شرکت مالیبل سایپا تولید با کیفیت و در تیراژ مورد نیاز خطوط گروه سایپاست تا در مسیر تحقق اهداف عالیه گروه سایپا گام برداریم.

مسلم پور ابراز امیدواری کرد با تحقق شعار سال در مجموعه فعالیت های مالیبل و دستیابی به اهداف گروه سایپا، سال پیش رو سالی توام با موفقیت برای خانواده بزرگ سایپا باشد.