تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3483425
شناسه : 3483425
تاریخ :
شهردار گلپایگان خبر داد ؛ بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال بودجه شهرداری گلپایگان اقتصاد ایران: گلپایگان ؛ با توجه به نیاز شهر گلپایگان به توسعه در حوزه های عمرانی، بیش از ۷۰ درصد از بودجه سال جاری برای این امور در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، پیمان شکرزاده در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت : براساس تحقق بودجه سال ۱۴۰۱ و پیش بینی های موجود، بودجه ۱۰۱۶ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ را به شورای اسلامی شهر گلپایگان ارائه شد.

وی افزود : بیش از ۶۰ درصد بودجه مذکور توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی تامین خواهد شد و در سال۱۴۰۲ شاهد اجرای پروژه های بی نظیری در گلپایگان خواهیم بود.

شهردار گلپایگان در خصوص اجرای پروژه های متعدد در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد : در این سال پروژه های عمرانی شاخصی در شهر

گلپایگان اجرا شد.

وی به برخی از برنامه های محقق شده اشاره کرد و افزود : اجرای پروژه هایی در حوزه های توسعه پایدار و با نگاهی شهروند محور ، توسعه و جذب سرمایه گذاری و حفظ میراث شهر را می توان نام برد.

شکرزاده اظهار کرد : در حوزه سرمایه گذاری اقدامات قابل توجهی انجام شده است و با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته،میسر شد که به خوبی فرصت های سرمایه گذاری در گلپایگان را به معرض نمایش بگذاریم، همچنین پروژه پارکینگ طبقاتی شهر به عنوان اولین پروژه مشترک سرمایه گذاری نیز با حضور معاون استاندار اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در زمینه افزایش سرانه فضای سبز و طرح هر محله یک پارک، با تکمیل پارک های ملت و ارغوان در شهرک الوند و بهسازی بوستان انتظار این موضوع ادامه پیدا کرد.

شکرزاده افزود : همچنین می توان به آزادسازی ابتدای بلوار آیت اله محمودی اشاره نمود که از پروژه های مهم و ماندگار سال ۱۴۰۱ می باشد.

قابل ذکر است، آسفالت و لکه گیری در مناطق مختلف شهر ازجمله بلوارهای آیت اله محمودی و خیابانهای هفده تن و آیت الله طالقانی از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری گلپایگان در سال ۱۴۰۱ می باشد.

وی درخصوص اعتبارات پروژه های سال ۱۴۰۲ گفت : با توجه به نیاز شهر به توسعه در حوزه های عمرانی، بیش از ۷۰ درصد از بودجه سال جاری برای این امور در نظر گرفته شده است.