تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزشی
لینک : econews.ir/5x3483207
شناسه : 3483207
تاریخ :
دلیل جنجالی شدن بلیت تیم بانوان و طولانی نشدن قرارداد قلعه‌نویی اقتصاد ایران: سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد مشکلاتی که برای تهیه بلیت تیم ملی بانوان به وجود آمده است گفت: وقتی بلیت پیدا نمی شود این مرسوم است که خودشان بلیت تهیه کنند!

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احسان اصولی در حاشیه دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کنیا در مورد اهداف برگزاری این دیدار گفت: با توجه به هدف گذاری کادر فنی جدید تیم ملی، این بازی‌ و دیدار برابر روسیه برگزار شد.

وی در مورد انتخاب حریف آفریقایی برای تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: عربستان و امارات هم با تیم‌های آفریقایی بازی می‌کنند. این خودش یک سبک از فوتبال است. از همه مهم تر این بود که با توجه به زمان کمی بود، توانستیم این اقدام را انجام دهیم.

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در مورد برکناری حبیب الله شیرازی از ریاست هیات فوتبال استان تهران نیز گفت: این موضوع جنبه رسانه‌ای ندارد. ساز و کار برکناری هیات‌های استانی کاملا تعریف شده است. اجازه دهید ریاست فدراسیون در این مورد حرف بزند و من نکته خاصی ندارم.

وی در مورد اردوی تیم ملی بانوان که مطرح شده پول بلیت را خود بازیکنان باید بدهند خاطرنشان کرد: اولا که ماجرا اینگونه نبود. یکسری اختلاف و سلایقی وجود دارد و برخی گرایشاتی نسبت به مربی قبلی دارند. این در همه جا هست و این‌ها بهانه است. در خصوص همه تیم‌های ملی زمانی که تهیه بلیت سخت می‌شود اینکار را می‌کنیم. در فوتسال هم که مسئولیت دارم در جوانان و بزرگسالان این اتفاق افتاد. این عرف است که می‌گویند بلیت را بگیر و بعد ما با آنها حساب می‌کنیم. خیلی بحث خاصی نبوده است.

وی افزود: پشت این ماجرا اختلافاتی از پیش طراحی شده بوده و این اختلافات نمود پیدا کرد و زشت شد. گاهی اوقات این اتفاقات منافع تیم ملی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. حتما در این خصوص رسیدگی می‌شود. نمی‌دانم چرا برخی منافع شخصی را به منافع عمومی و ملی قرار می‌دهند.

اصولی در مورد تمدید قرارداد امیر قلعه نویی تصریح کرد: یکی از شاخص‌ها این است که تا پایان جام ملت‌ها عملکرد ملاک قرار داده شود تا تمدید یا عدم تمدید صورت بگیرد. الان پیشنهاد جدیدی به هیات رییسه نیامده است. بیشتر بیایید کمک کنیم تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا نتیجه لازم را بگیرد.

اصولی در مورد اینکه امیر قلعه نوعی در تیم‌هایش برنامه‌ریزی طولانی‌مدت دارد، گفت: ما برای تصمیمی که می‌گیریم منطق داریم. اتفاقا در مورد مربیان خارجی وسواس بیشتری داریم. در حمایت از قلعه‌نویی کوتاهی نخواهیم کرد. نمونه‌اش همین بازی‌های تدارکاتی. هماهنگی بازی و قرارداد بستن کار آسانی نیست اما این اتفاق فقط به دلیل اجابت خواسته کادر فنی و قلعه نویی انجام شد.