تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3482979
شناسه : 3482979
تاریخ :
آزادی ۵۰۰ زندانی بدهکار مالی و جرایم غیرعمد در البرز اقتصاد ایران: کرج- مدیر کل زندان‌های البرز گفت: به همت ستاد دیه ۵۰۰ زندانی بدهکار مالی و جرایم غیر عمد در سال گذشته از زندان‌های استان آزاد شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی چهارمحالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به همت ستاد دیه البرز ۵۰۰ زندانی بدهکار مالی و جرایم غیر عمد در سال گذشته از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی بیان کرد: بدهی این ۵۰۰ زندانی بالغ بر ۳ هزار میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال بوده که خوشبختانه پس از انجام اقدامات قانونی از زندان آزاد شدند.

چهارمحالی افزود: این زندانیان با استفاده از منابع ستاد دیه به ارزش ۲۰۵ میلیارد ریال، کمک خیرین، اعطا وام کم بهره و اعسار، پیش از سال تحویل از زندان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مدیر کل زندان‌های استان البرز در خصوص برگزاری جشن‌های گلریزان ستاد دیه در ماه مبارک رمضان گفت: امسال نیز به رسم سنت حسنه سال‌های گذشته جشن گلریزان با هدف کمک به آزادی زندانیان بدهکار مالی و جرایم غیر عمد در استان برگزار می‌شود، که اولین جشن گلریزان سال جاری در شب میلاد کریم اهل بیت و به صورت زنده در صدا و سیما برگزار خواهد شد.