تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3482289
شناسه : 3482289
تاریخ :
مدیر بهداشت گلپایگان گفت ؛ اعلام آمار فوت شدگان کرونا در گلپایگان اقتصاد ایران: گلپایگان _ آمار مبتلایان کووید۱۹ در شهرستان گلپایگان از اسفند ماه ۱۳۹۸ تاکنون ۲۴۳۹۶ نفر بوده است که از این تعداد ۲۴۸۱ نفر بستری شده اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، مدیر بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت:در حوزه درمان بیمارستان امام حسین شهرستان گلپایگان با بخش های اورژانس داخلی زنان و زایشگاه، اتاق عمل، آزمایشگاه و با حضور متخصصان آنکال رشته های ارتوپدی داخلی زنان بیهوشی و اطفال به شهروندان خدمات ارائه می کند.

وی افزود : یکی از و‌ظائف محوله در حوزه بهداشت و درمان، نظارت و بازرسی در بخش تهیه و توزیع مواد غذایی می باشد و در همین خصوص در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۲۰۰ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با همراهی ادارات دیگر صورت گرفته است.

علی اصغر صبوحی افزود : شهروندان می توانند در ایان نوروز در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی با شماره تلفن ۱۹۰ یا ۵۷۴۵۰۲۰۳ که به صورت شبانه روزی ‌آماده پاسخگویی است، تماس بگیرند.

وی افزود : آمار مبتلایان کوید_۱۹ در شهرستان گلپایگان از اسفند ماه ۱۳۹۸ تاکنون ۲۴۳۹۶ نفر بوده است که از این تعداد ۲۴۸۱ نفر بستری شده اند.

صبوحی افزود : آمار فوت شدگان مبتلایان به کوید_۱۹ در شهرستان گلپایگان ۴۰۳ نفر می باشد، که ۲۱۸ نفر دارای تست مثبت و ۱۸۵ نفر تست منفی داشته اند.

وی به شهروندان توصیه کرد، با توجه به فعال شدن موج جدید کوید_۱۹ در کشور نکات بهداشتی را رعایت کرده و در مکان‌های تجمعی با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور پیدا کنند.