تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سلامت
لینک : econews.ir/5x3480901
شناسه : 3480901
تاریخ :
انجام ۹۵ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروزی اقتصاد ایران: رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی تا کنون، ۹۵ هزار عمل جراحی انجام شده که ۶۶ هزار عمل غیر اورژانسی بوده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، جعفر میعادفر، در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به رشد ۱۹ درصدی مأموریت‌های سازمان اورژانس نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۴ هزار مأموریت در سازمان اورژانس کشور ثبت شده که ۱۱۷ هزار مأموریت مربوط به بیماران دیابتی و بیماری‌های مزمن بوده و ۲۷ هزار مأموریت در ارتباط با حوادث غیرترافیکی است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۴۹۰ حادثه پرتلفات ثبت شده، اضافه کرد: بیشترین مأموریت‌ها مربوط به تهران، خوزستان، اصفهان، فارس و خراسان رضوی است.

میعادفر به بازرسی‌های بهداشتی از هتل‌ها و رستوران و…، اشاره و تاکید کرد: ۳۶۱ هزار کیلو مواد غذایی غیربهداشتی معدوم و هزار و ۴۹۶ مورد از جمله رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز عرضه مواد غذایی پلمپ شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به افزایش ۸ درصدی اعمال جراحی در ایام تعطیلات نوروزی، افزود: تا کنون ۹۵ هزار عمل جراحی انجام شده که ۶۶ هزار عمل غیر اورژانسی بوده است.