تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3478985
شناسه : 3478985
تاریخ :
ویژه‌نامه «نور رمضان» با محوریت آداب و فضائل این ماه منتشر شد اقتصاد ایران: ویژه‌نامه‌ «نور رمضان» شامل آداب و اعمال ماه رمضان در ۶ فصل از سوی خبرگزاری تسنیم منتشر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ویژه‌نامه‌ی «نور رمضان» شامل آداب و اعمال ماه رمضان در 6 فصل از سوی خبرگزاری تسنیم منتشر شد. این ویژه‌نامه محصول تولیدات پیشین خبرگزاری تسنیم است که سرفصل‌های آن شامل فضائل ماه رمضان، مراقبات، آداب و اعمال، فضیلت و اعمال شب قدر، ادعیه ماه مبارک رمضان و عید فطر است.

از ویژگی‌های این ویژه‌نامه بیان فضائل این ماه به ویژه شب‌های قدر در لسان قرآن و بیان معصومین علیهم‌السلام در قالب یادداشت‌های معرفتی است و برخی از عناوین آن به این قرار است:‌ «خطبه‌ای از پیامبر صلی‌الله علیه و آله درباره مراقبت‌های ورود به ماه رمضان»، «خطبه امیرالمؤمنین علیه‌السلام در اولین روز ماه رمضان»، «راه رسیدن به قرب خدا در ماه رمضان»، «دعای امام سجاد (ع) هنگام فرا رسیدن ماه رمضان»، «تمام خاصیت ماه رمضان از چشمه شب قدر می‌جوشد»، «سه فضیلت لیلة القدر در روایات»، «گونه شب قدر بهتر از هزار ماه است؟»، «امام، صاحب شب قدر و مجرای محبت‌های خدا است»، «پیام مشترک "شب قدر" و "عرفه"».

همچنین در بخش آداب و اعمال، آداب شب و روز اول و نیز «دعای ورود به ماه مهمانی خدا در صحیفه و دعای امام صادق علیه‌السلام» آورده شده است. بخش ادعیه مشترک ماه رمضان شامل «دعای یَا عَلِیُّ یَا عَظِیمُ»، «دعای اللَّهُمَّ أَدْخِلْ عَلَى أَهْلِ الْقُبُورِ السُّرُورَ»، «دعای سحَر» و ادعیه‌ مربوط به هر روز ماه رمضان.

این ویژه‌نامه را می‌توانید از اینجا یا پیوست خبر دریافت کنید.

 

انتهای‌پیام/