تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3478803
شناسه : 3478803
تاریخ :
کارت هدیه سفر یعنی ترفندی برای بهبود روابط میان همکاران اقتصاد ایران: روابطتان با همکارانتان چطور است؟ در شرایط سخت کاری کنار هم هستید و برای حل موانع و چالش‌های گوناگون یکدیگر را پشتیبانی می‌کنید؟ شاید هم چشم دیدن هم را ندارید! گاهی در محیط‌های کاری به دلایل مختلف ارتباط همکاران با هم وارد فازی ناسالم می‌شود. در این شرایط بازدهی سازمان پایین می‌آید و دستیابی به تارگت‌ها در مدت زمانی طولانی‌‌تر انجام می‌شود. در بدترین سناریوی ممکن شاید اهداف سازمان هیچ‌وقت دستیافتنی به‌تظر نرسند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اخبار شرکتها- اگر پیشرفت سازمانتان برایتان بسیار حائزاهمیت است، پس حتما باید برنامه‌ای برای بهبود روابط میان همکاران پیدا کنید. یکی از استراتژی‌هایی که شانس زیادی در توسعه ارتباطات به شما می‌دهد، اعطای هدیه سازمانی به همکارانتان است. کارت هدیه سفر یکی از بهترین هدایایی است که می‌توانید برای همکارانتان تهیه کنید. در این مطلب می‌خواهیم بیشتر سفر کارت علی بابا را بشناسیم و امکانات آن صحبت کنیم. درآخر هم راه‌های سفارش سفرکارت و نحوه استفاده از آن را بازگو خواهیم کرد. اگر شما هم درباره سفر کارت علی بابا کنجکاو هستید، پس مطالعه این مقاله را ازدست ندهید.

سفر کارت علی‌بابا

شرکت سفرهای علی‌بابا در سال 1401 محصولی جدید را طراحی و آن را به فهرست خدمات باکیفیتش اضافه کرد. این کارت هدیه سفر برای سازمان‌های مختلف و بیزینس‌های کوچک یا بزرگ طراحی شده است. شما می‌توانید سفر کارت را به‌مناسبت جشن تولد، مراسم ازدواج، جشن فارغ‌التحصیلی یا... به همکارانتان هدیه دهید. اعطای سفر کارت در مناسبت‌های تقویمی مانند روز مرد، روز زن، روز جوان، روز مهندس و... از دیگر کاربردهای این محصول است.

بهترین فرصت برای بهترکردن روابط میان همکاران را می‌توان تقدیر و تشکر از آن‌ها دانست. در این شرایط همکارانتان احساس ارزشمندبودن می‌کنند و از دیده‌شدن زحماتشان خوشحال می‌شوند. اعطای هدیه سازمانی مانند کارت هدیه سفر در آن‌ها اشتیاق تلاش برای اهداف سازمان و ارتباط بهتر با دیگر اعضای تیم را فراهم می‌کند.

سفرکارت علی بابا یک کارت هدیه سفر است که از آن برای خرید سفر و محصولات گردشگری استفاده می‌کنند. شما به‌عنوان مدیر شرکت، عضوی از تیم منابع انسانی یا HR، صاحب کسب‌وکاری قدیمی یا بیزینسی نوپا می‌توانید سفر کارت علی بابا را در مبالغ مختلف سفارش دهید. این کارت‌های هدیه قابلیت نقدشدن ندارند و اعتبارشان فقط در خرید خدمات سفر قابل‌استفاده است.

 https://www.alibaba.ir/safarcard

امکانات سفر کارت علی بابا

برای شارژ سفر کارت علی‌بابا با هیچ محدودیتی در کمترین یا بیشترین مبلغ اعتبار ندارید و با هر مبلغ دلخواهی می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید. این کارت‌های هدیه حس خوب تجربه سفر را برای گیرندگان کارت رقم می‌زنند. همین موضوع باعث شده همیشه نام برندتان را کنار خاطرات خوش سفر به‌یاد بیاورند و از حضور در آن سازمان احساس غرور کنند.

اگر سفر کارت علی بابا را در مبالغ بالا یا تعداد زیاد سفارش دهید، امکان استفاده از شرایط ویژه این کارت هدیه سفر را خواهید داشت. تولید و چاپ اختصاصی کارت هدیه با درج لوگوی سازمان شما از شرایط خاصی است که علی‌بابا در سفارش‌های ویژه به مشتریان ارائه می‌دهد. در سفارش‌های عادی نام برند علی‌بابا روی کارت هدیه سفر خودنمایی می‌کند؛ اما با ثبت سفارش بالا می‌توانید نام سازمان خودتان را روی کارت هدیه سفر ببینید.

اگر سازمانی بزرگ با تعداد نفرات زیاد را مدیریت می‌کنید، احتمالا در اتوماسیون‌های سازمانی به کدهای سفرکارت نیاز خواهید داشت. این کدها برای مدیریت بهتر هزینه‌های سازمان و ارائه گزارش‌های هزینه و درآمد ضروری هستند. مجموعه علی‌بابا در سفارش‌های ویژه کدهای سفر کارت را در قالب فایل اکسل برای استفاده در سیستم‌های اتوماسیون سازمانی را دراختیارتان قرار می‌دهد.

سفارش سفر کارت

برای سفارش سفر کارت علی بابا می‌توانید وارد صفحه معرفی آن در سایت شوید. در این صفحه همه اطلاعات لازم درباره امکانات سفرکارت و ویژگی‌های خاص آن نوشته شده است. پس از مطالعه این توضیحات و اطمینان از قصدتان برای خرید سفر کارت ، روی گزینه ثبت درخواست ضربه بزنید.

https://www.alibaba.ir/safarcard

سیستم شما را به فرمی هدایت می‌کند که پرکردن آن فقط به یک دقیقه زمان نیاز دارد. نام و نام‌خانوادگی، مبلغ درخواستی، نشانی ایمیل، شماره تلفن، نام سازمان و توضیحات تکمیلی را در فرم بنویسید تا تیم فروش کارت هدیه سفر علی بابا در اولین فرصت با شما تماس بگیرند. اگر نیازی به مطالعه دوباره توضیحات سفر کارت ندارید و فقط می‌خواهید آن را سفارش دهید، نیازی به مراجعه به سایت علی‌بابا نیست. شما می‌توانید اطلاعات ضروری‌تان را به نشانی Safarcard@alibaba.ir ایمیل کنید و منتظر پاسخ تیم فروش سفر کارت بمانید. راه دیگری که برای خرید سفرکارت وجود دارد، ارتباط تلفنی است. در ارتباط مستقیم با اعضای تیم فروش سفرکارت همه سوالاتتان را بپرسید و از راهنمایی‌هایشان استفاده کنید. برای سفارش تلفنی سفر کارت علی بابا می‌توانید با شماره 02100000000 تماس بگیرید. یادتان باشد افرادی که ساکت تهران هستند، باید این شماره را بدون پیش‌شماره 021 درنظر بگیرند.

استفاده از سفرکارت

کسی از همکارانتان سفر کارت علی بابا را به شما هدیه داده است؟ دراین‌صورت برای استفاده از این کارت هدیه سفر باید وارد سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا شوید و محصولات دلخواهتان از سفر را انتخاب کنید. در مرحله پرداخت، شماره سریال خرید اختصاصی را در کادر مربوط به کد هدیه بنویسید تا هزینه سفر از مبلغ اعتبار سفر کارت کسر شود. این کد همراه کد فعالسازی روی سفر کارت نوشته شده و زیر پوشش قرار گرفته است. برای استفاده از آن حتما باید پوشش را خراش دهید. کد فعالسازی پس از پرداخت اعتبار سفرکارت توسط سفارش‌دهنده فعال خواهد شد.