تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سلامت
لینک : econews.ir/5x3478782
شناسه : 3478782
تاریخ :
چرا ایمپلنت مهم است؟ اقتصاد ایران: چرا ایمپلنت دندان مهم است؟ به عبارتی، آیا می دانید که اهمیت ایمپلنت های دندانی در چیست؟ ایمپلنت های دندانی به دلیل توانایی که در جلوگیری از کوچک شدن فک و نیز افزایش قدرت دارند، راه حل ایده آلی را برای بسیاری از بیماران ارائه می دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اخبار شرکتها- چرا ایمپلنت دندان مهم است؟ به عبارتی، آیا می دانید که اهمیت ایمپلنت های دندانی در چیست؟ ایمپلنت های دندانی به دلیل توانایی که در جلوگیری از کوچک شدن فک و نیز افزایش قدرت دارند، راه حل ایده آلی را برای بسیاری از بیماران ارائه می دهد.

زمانی که دندانی را از دست می دهید، ریشه آن را نیز از دست خواهید داد. گزینه هایی مانند دندان مصنوعی و بریج در بالای لثه شما قرار می گیرند و راه حلی را برای دندان از دست رفته ارائه می دهند، اما نمی توانند مشکل ریشه را حل کنند.

در مقابل، ایمپلنت های دندانی با جایگزینی ریشه دندان از دست رفته کار می کنند. دندانپزشکان، با قرار دادن ایمپلنت در استخوان فک، پایه محکمی را برای پروتز قرار داده و در عین حال، خطر فروپاشی و تحلیل فک را نیز حل می کنند.

چرا ایمپلنت مهم است؟

در ادامه به دلایلی که چرا ایمپلنت های دندانی بسیار محبوب هستند اشاره خواهیم نمود:

- ظاهر طبیعی و راحتی

ایمپلنت دیجیتال به گونه ای طراحی شده است که مانند دندان های طبیعی، عملکرد راحتی دارد. همچنین به دلیل ظاهر طبیعی آن، این اطمینان برای بیماران حاصل می شود که بدون نگرانی از ظاهر خود یا افتادن دندان مصنوعی، لبخند بزنند، غذا بخورند یا در فعالیت های اجتماعی شرکت کنند.

- عمر بالا

ایمپلنت های دندانی با مراقبت و نگهداری مناسب می توانند سالهای زیادی دوام داشته باشند.

- درصد موفقیت بالا

در صورتی که برای کاشت دندان به یک متخصص با تجربه و با مهارت مراجعه کنید، می توانید از مزایای بیشمار آن نسبت به سایر گزینه های جایگزین دندان بهره مند شوید. با پیشرفت فناوری و تکنیک های مدرن، میزان موفقیت آن نیز افزایش یافته است. افرادی که از سلامت عمومی خوبی برخوردار هستند، بهترین شانس را برای کاشت دندان موفق دارند.

- بهبود توانایی خوردن و جویدن

ایمپلنت های دندانی درست مانند دندان های طبیعی در استخوان فک قرار می گیرند. با گذشت زمان، آنها به حفظ استخوان فک و کاهش قابل توجه تحلیل استخوان کمک می کنند. در نهایت، جایگزینی دندان های از دست رفته با ایمپلنت این امکان را به شما می دهد تا غذای خود را بهتر جویده و واضح تر صحبت کنید. در واقع، این یکی از یکی از دلایل محبوبیت و اهمیت ایمپلنت می باشد.

- بهبود ویژگی های صورت و استخوان

یکی دیگر از دلایلی که چرا ایمپلنت مهم است، بهبود ساختار صورت می باشد. ایمپلنت بافت طبیعی دندان و نیز استخوان را حفظ کرده و به دلیل کاهش تحلیل استخوان، مانع از دست رفتن ارتفاع استخوان فک می شود. ایمپلنت همچنین به بازسازی ساختار استخوان فک شما کمک می کند زیرا بار باقی مانده روی ساختار دهان و دندان ها را کاهش می دهند.

- جلوگیری از جابجایی دندان ها

یک دندان از دست رفته می تواند بر سلامت کلی دهان شما تأثیر بگذارد. این مسئله می تواند منجر به از دست دادن استخوان شده یا دندان های مجاور در شکاف باقی مانده را دستخوش تغییرات نماید. در نهایت، وضعیت دندان های صاف و سالم ناپایدار شده و خطر از دست دادن آنها نیز افزایش می یابد. ایمپلنت با پر کردن شکاف های دندانی می تواند مانع تمامی این مشکلات شود. هزینه ایمپلنت دندان نسبت به خدماتی که ارائه می شود بسیار مقرون به صرفه است.

جمع بندی

از مطالب بالا متوجه شده اید که چرا ایمپلنت مهم است. به جز موارد مذکور، توجه داشته باشید که به دلیل زیست سازگاری ایمپلنت، آنها به راحتی در اکثر استخوان های فک به عنوان ریشه دندان طبیعی پذیرفته می شوند. ایمپلنت به گونه ای طراحی شده است که با ظاهر، احساس و عملکردی شبیه به دندان های طبیعی باعث می شود تا شما با اعتماد به نفس کامل لبخند بزنید.