تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگ
لینک : econews.ir/5x3478246
شناسه : 3478246
تاریخ :
مدیر آموزش و پرورش گلپایگان گفت ؛ برگزاری المپیاد درون مدرسه ای در شهرستان گلپایگان اقتصاد ایران: گلپایگان - برگزاری کارگاه در جهت شناسایی اختلالات یادگیری دانش آموزان و درمان آن،ویژه آموزگاران و دبیران تربیت بدنی اجرا شده است، که این کارگاه ها به طور قطع در شناسایی و کمک به دانش آموزان در مراحل ابتدایی تحصیل کمک شایانی می کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  ، رئیس آموزش پرورش شهرستان گلپایگان در جهت انجام فعالیت های کارشناسی تربیت بدنی و سلامت سال ۱۴۰۱ گفت : طرح شهید خرازی در راستای اجرای اصل سوم و دهم قانون اساسی مبنی بر تربیت بدنی رایگان در دو بخش ورزش پدر و پسر و همچنین مادر و دختر در مدارس گلپایگان به اجرا درآمده است.

وی افزود : اجرای کارگاه آموزشی تشخیص ناهنجاری های اسکلتی و کانون حرکات اصلاحی در جهت شناسایی ناهنجاری‌های قامتی و اسکلتی نیز با موفقیت برگزار شد.

باقر عبیری افزود : استعدادیابی دانش آموزان پسر و دختر در رشته والیبال با همکاری اداره ورزش و جوانان انجام شده است و در همین راستا اجرای مسابقات شطرنج ویژه دانش آموزان دختر و پسر نیز به مناسبت هفته تربیت بدنی در مدارس شهرستان گلپایگان برگزار شد.

وی افزود : برگزاری طرح المپیاد درون مدرسه ای با شعار"دانش اموز فعال ،مدرسه شاد و جامعه سالم "در کلیه مدارس شهرستان گلپایگان با هدف شاداب سازی و توسعه فرهنگ ورزش در بین دانش اموزان انجام شده است.

عبیری بیان کرد : از دیگر برنامه های مهم که در مدیریت آموزش و پرورش گلپایگان با جدیت پیگیری شد، برگزاری هفتمین جشنواره سفیران سلامت ،با هدف ارتقای سلامت دانش آموزی و بهره‌گیری از ظرفیت آموزش همسالان برای ترویج شیوه‌های زندگی سالم در مقاطع مختلف تحصیلی مدارس گلپایگان بود.

وی افزود: تشکیل جلسات آموزش خانواده جهت آشنایی با عوامل خطر ساز بر ایجاد اختلالات اسکلتی عضلانی دانش آموزان در شهرستان گلپایگان نیز در سال جاری به اجرا در آمد.

رئیس اداره،آموزش پروش شهرستان گلپایگان گفت : برگزاری کارگاه در جهت شناسایی اختلالات یادگیری دانش آموزان و درمان آن،ویژه آموزگاران و دبیران تربیت بدنی اجرا شده است، که این کارگاه ها به طور قطع در شناسایی و کمک به دانش آموزان در مراحل ابتدایی تحصیل کمک شایانی می کند.