تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3477776
شناسه : 3477776
تاریخ :
کوثر جزو سه شهرستان برتر در حوزه آبزی‌پروری است اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: ظرفیت‌های بزرگ قزل اوزن و سد گیوی کوثر را به قطب بزرگ تولید آبزی در اردبیل تبدیل می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله‌بخش شامگاه شنبه در آئین معارفه سرپرست اداره شیلات شهرستان کوثر اظهار کرد: ظرفیت‌های موجود در شهرستان کوثر در حوزه آبزی پروری در سطح بالایی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان کوثر با توجه به استعداد و ظرفیت‌هایی که در سد گیوی، قزل اوزن و… دارد می‌تواند جزو سه شهرستان برتر در حوزه آبزی پروری استان اردبیل باشد.

مدیرکل شیلات استان با بیان اینکه می‌توانیم در حوزه تولید و اشتغال ظرفیت‌های بزرگی در این شهرستان ایجاد کنیم، افزود: صنعت شیلات یکی از حوزه‌های مهم اقتصادی در کشور و استان ما محسوب می‌شود.

اله‌بخش ادامه داد: این صنعت آماده همکاری و استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی در فعالیت‌های شیلاتی و در راستای مهیا ساختن صادرات فرآورده‌های شیلاتی و توسعه تولیدات هست.

فرماندار شهرستان کوثر نیز توجه و نگاه ویژه مسئولین استانی و محلی بر ظرفیت‌های شیلاتی را بسیار ارزشمند و مغتنم شمرد.

مطلب صادقلو افزود: رئیس جدید شیلات شهرستان باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان کوثر برای توسعه تولیدات و اقتصاد شهرستان نهایت بهره را ببرد.

در این آئین سازگار به عنوان سرپرست جدید اداره شیلات شهرستان کوثر معرفی شد.