تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : تورسیم و گردشگری
لینک : econews.ir/5x3477327
شناسه : 3477327
تاریخ :
راه‌اندازی ۱۳ ایستگاه خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی سبزوار اقتصاد ایران: سبزوار ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سبزوار از راه اندازی ۱۳ ایستگاه خدمات‌رسانی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسنعلی حبیب پور صبح شنبه در جمع خبرنگاران از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) و گردشگران در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: ستاد خدمات سفر این شهرستان با ۱۰ کمیته اجرایی تشکیل شده و تمامی دستگاه‌های خدماتی، امدادی، انتظامی و فرهنگی برای پذیرایی از زائران و تسهیل سفر در شهرستان سبزوار از آمادگی کامل برخوردارند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سبزوار با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده در ستاد خدمات سفر این شهرستان ادامه داد: راه اندازی ۱۳ ایستگاه خدمات‌رسانی در محورهای مواصلاتی، راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات، پایگاه اورژانس در این شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

وی اظهار کرد: هم‌چنین برگزاری ۳ نمایشگاه صنایع دستی، تجهیز بیش از ۴۰ مرکز آموزشی برای اسکان و تشدید بازرسی‌ها از اماکن خدماتی در قالب گروه‌های نظارتی دستگاه‌های متولی در نوروز ۱۴۰۲ تدبیر شده است.

حبیب‌پور تصریح کرد: ساماندهی مبلمان و نظافت شهری، رفع نواقص تابلوهای جاده‌ای، پیش‌بینی تأمین سوخت مورد نیاز خودروها در جایگاه‌های عرضه سوخت، برگزاری آئین‌های نوروزگاه و استقبال از بهار از دیگر برنامه‌های نوروزی در شهرستان سبزوار است.