تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزشی
لینک : econews.ir/5x3477324
شناسه : 3477324
تاریخ :
ملی پوش تکواندو: سطح امکانات تیم ملی رو به رشد است/ تلاش می‌کنم پاسخ اعتماد کادرفنی را با مدال بدهم اقتصاد ایران: عضو تیم ملی تکواندو گفت: آسیب دیدگی جزئی دارم که رو به بهبودی است و تمام تلاشم را می کنم تا با آمادگی کامل به گرند اسلم اعزام شوم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد حسین یزدانی عضو تیم ملی تکواندو در خصوص رقابت های انتخابی تیم ملی اظهار کرد: در جریان رقابت های انتخابی مبارزات قابل قبولی به نمایش گذاشتم که متاسفانه دور دوم به دلیل آسیب دیدگی موفق به ادامه مبارزه نشدم. البته در این مدت کارهای درمانی را پیگیری کردم و خدا را شکر اکنون شرایط خوبی دارم و سعی می کنم با آمادگی کامل پا به مسابقات گرند اسلم بگذارم.

یزدانی ادامه داد: اعضای کادرفنی تیم ملی به من اعتماد کرده و فرصت حضور در رقابتهای گرنداسلم را به من دادند که امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را بدهم. این رقابت ها به دلیل اینکه یکی از راه های کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس محسوب می شود از حساسیت بالایی برخوردار است و همه بازیکنان تلاش می کنند تا روی  سکوی نخست قرار گیرند.

یزدانی در خصوص امکانات تیم ملی تکواندو گفت: سطح امکانات تیم ملی رو به رشد است و اعضای کادرفنی در تلاش هستند تا همه امکانات را برای ما فراهم کنند. امکاناتی که در اختیارمان گذاشته اند بد نیست اما همچنان با سطح اول دنیا فاصله داریم. در حال حاضر تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و تمامی بازیکنان سعی می کنند با آمادگی 100 درصد به مسابقات اعزام شوند.

وی در گفت و گو با سایت فدراسیون تکواندو خاطر نشان کرد: امیدوارم بازیکنان و تیم ملی تکواندو در مسابقات پیش رو نتایج خوبی را کسب کنند و دست پر به کشور بازگردند.

پایان پیام/