تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3477099
شناسه : 3477099
تاریخ :
رزمایش مرکب دریایی ۲۰۲۳| تیراندازی ناوهای ایران، چین و روسیه به سمت اهداف دریایی انجام شد اقتصاد ایران: عملیات تیراندازی ناوهای ایران، چین و روسیه به سمت اهداف دریایی در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2023 انجام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، تیراندازی ناوهای ایران، چین و روسیه به سمت اهداف دریایی عملیات تیراندازی ناوهای ایران، چین و روسیه به سمت اهداف دریایی در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2023 انجام شد.

امیر دریاداردوم مصطفی تاج‌الدینی سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2023 در این رابطه اظهار کرد: در این مرحله از برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2023 ، یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه که از بامداد امروز به محل اجرای ماموریت در شمال اقیانوس هند حرکت کرده بودند، به اجرای تمرینات پرداختند.
وی افزود: در این مرحله از رزمایش، یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه به سر فرماندهی ناوشکن جمهوری اسلامی ایران سهند و با استفاده از سلاح‌های تعیین شده به سوی اهداف سطحی در دریا تیراندازی کردند.

سخنگوی رزمایش مرکب دریایی 2023 خاطر نشان کرد: همچنین در مرحله بعد تمرین صورت بندی و آرایش آفندی یگان‌های شرکت کننده در رزمایش متناسب با نظارت و پایش هوایی منطقه توسط بالگردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

گفتنی است؛ رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2023 با شرکت یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه و ناظرین از کشورهای پاکستان و قزاقستان در منطقه شمال اقیانوس هند و دریای عمان آغاز شده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. 

پایان پیام/