تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3477043
شناسه : 3477043
تاریخ :
بازیگر "بنشی‌های اینیشرین" در "گلادیاتور ۲" بازی می‌کند اقتصاد ایران: بری کیوگان در حال مذاکره برای پیوستن به پل مسکال در دنباله «گلادیاتور» به کارگردانی ریدلی اسکات است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از هالیوود ریپورتر، بری کیوگان بازیگر بنشی‌های اینیشرین و نامزد اسکار، در حال مذاکره برای حضور در ادامه "گلادیاتور" به کارگردانی ریدلی اسکات است.

اسکات دنباله حماسه تاریخی خود در سال 2000 را کارگردانی می‌کند که راسل کرو در نقش ماکسیموس، نقش ژنرالی را بازی می‌کند که تحت فرمانروایی کومودوس، امپراتور خودخوانده روم با بازی واکین فینیکس، مجبور شد به یک گلادیاتور تبدیل شود. این فیلم برنده اسکار بهترین فیلم شد، در حالی که کرو تندیس بهترین بازیگر مرد را از میان پنج برنده فیلم تحسین شده به خانه برد.

اولین بازیگری که در این فیلم قرار شده بازی کند، پل مسکال است که گفته می‌شود نقش لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و برادرزاده امپراطور را بازی می‌کند. اسپنسر تریت کلارک این نقش را در فیلم بازی کرده بود.

در صورت بازی کیوگان، او نقش شخصیتی به نام امپراطور گتا را بازی خواهد کرد. گتا یک امپراتور واقعی روم بود، اگرچه داستان فیلم بر اساس رویدادهای واقعی نیست.

اسکات دوباره با دیوید اسکارپا، نویسنده فیلم "همه پول‌های جهان"، که نیز نویسنده فیلم آینده این فیلمساز یعنی "ناپلئون بناپارت" است، همکاری خواهد کرد.

والتر پارکز و لوری مک دونالد تهیه‌کننده اجرایی هستند.

ریدلی اسکات همچنین، چندین عضو کلیدی پشت صحنه فیلم اول را در این فیلم با خود همراه می‌کند که عبارت‌اند از جان ماتیسون فیلمبردار، آرتور مکس طراح تولید و جانتی یتس طراح لباس.

پارامونت این فیلم را تولید می‌کند، درحالی که گلادیاتور تولید مشترک با یونیورسال بود. البته یونیورسال این حق را دارد که در تولید فیلم گلادیاتور 2 مشارکت کند.

پارامونت تاریخ 22 نوامیر 2024 را زمان اکران این فیلم اعلام کرده است.

کیوگان همچنین نقش کوچکی در بتمن ساخته مت ریوز داشت . او به فیلم‌های مستقل  علاقه دارد و در حال حاضر مشغول فیلمبرداری جدیدترین فیلم تری ادوارد شالتز است که جنا اورتگا در آن بازی می‌کند.

انتهای پیام/