تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3476718
شناسه : 3476718
تاریخ :
آرزوی هر مربی به اهتزار درآوردن پرچم ایران است اقتصاد ایران: قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با اشاره به احتمال حضور خود در تیم ملی امید گفت: آرزوی هر بازیکن و مربی این است که بتواند به فکر اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، سعید دقیقی بعد از ظهر پنجشنبه بعد از شکست در برابر سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم سایپا تیم بهتر میدان نبود اما تیم پرتلاش تری بود و توانست از فرصت‌های خود استفاده کند.

وی با بیان اینکه به آینده فکر نمی‌کنم و بازی پیش رو برای ما مهم‌ترین است، افزود: هر بازی یک فینال است و باید برای هر بازی برنامه مناسبی داشته باشیم.

سرمربی شمس آذر با بیان اینکه بازی را باید می‌بردیم اما بی دقتی کردیم، تصریح کرد: سعی کردیم مغرور نباشیم اما نتوانستیم و در نهایت به تجربه ما اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه در نیمه اول خیلی موقعیت‌های خوبی داشتیم اما روی سطحی‌نگری بازی را باختیم، تاکید کرد: بازیکنان شایسته ای داریم که در سطح لیگ برتر نیز می‌توانند ستاره باشند.

دقیقی اضافه کرد: سایپا یک باشگاه فرهنگی اصیل است اما شکل و شمایل امروز این باشگاه را دوست نداشتم و فکر می‌کنم باید کمی امروز را مدیریت می‌کردند.

وی گفت: امروز از لحاظ جسمانی کمی بازیکنان خسته ای داشتیم که باید بررسی شود تا در بازی‌های آینده با مشکل روبرو نشویم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در پایان با اشاره به شایعات در رابطه با حضور خود در تیم ملی امید یادآور شد: آرزوی هر بازیکن ومربی این است که بتواند به فکر اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی باشد اما فعلاً به فکر هدایت تیم شمس آذر و بازی بعدی یعنی خیبر خرم‌آباد هستم.