تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3476435
شناسه : 3476435
تاریخ :
اظهارات عجیب یک مدیر روس: یک بازی تدارکاتی با ایران در روسیه برگزار شود اقتصاد ایران: یک ایجنت فوتبالی و سرشناس روس اعلام کرد بهتر است بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال این کشور با ایران به میزبانی روسیه برگزار بشود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه قرار است روز سوم فروردین ماه در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند.

برگزاری این مسابقه در تهران نهایی شده و فدراسیون‌های هر دو کشور برنامه ریزی های لازم را برای سوم فروردین انجام داده‌اند.

با این حال «دمیتری سلیوک» یکی از ایجنتهای فوتبالی سرشناس در روسیه در اظهارنظری عجیب اعلام کرد بهتر است این مسابقه دوستانه به میزبانی روس‌ها برگزار بشود.

دمیتری که با وب سایت RB Sport روسیه صحبت کرده است، در واکنش به سئوال خبرنگار این رسانی مبنی بر نگرانی‌های امنیتی در ایران برای برگزاری مسابقه گفت: هر اتفاقی ممکن است در زندگی رخ بدهد اما اگر می‌خواهید با ایران بازی کنید بهتر است این کار را در شهر سنت‌پترزبروگ انجام بدهید؛ جایی که یک استادیوم با سقف دارد یا حتی در کراسنودار.

وی همچنین تاکید کرد که بازی‌های تدارکاتی روسیه با ایران و عراق از نظر فنی تفاوت زیادی با دیدار مقابل تاجیکستان و ازبکستان ندارد. دمیتری گفت: دیدار با ایران و عراق بیشتر جنبه سیاسی دارد و یک نوع بررسی در جهت آسیایی شدن فدراسیون روسیه است.