تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3475687
شناسه : 3475687
تاریخ :
استاندار کهگیلویه و بویر احمد تاکید کرد: لزوم تسهیل در ایجاد پنجره واحد اقتصادی سرمایه گذاری اقتصاد ایران: یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد پنجره واحد اقتصادی به روند پاسخگویی به استعلامات سرمایه گذاران در استان سرعت بخشیده و زمان را کاهش می دهد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، علی احمد زاده ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: یک سرمایه گذار گاهی تا سه ماه برای پاسخ استعلامات خود معطل دستگاه‌های مرتبط است.

وی بیان داشت: باید با توجه به اهمیت سرمایه گذاری همه چیز برای انجام این مهم فراهم باشد و دستگاه صنعت، معدن و تجارت مسیر سرمایه گاری در استان را تسهیل کند.

استاندار با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی یکی از مزیت‌های مهم در رونق اشتغال پایدار و تحول اقتصادی هستند، گفت: باید واسطه گری و دلال بازی در این حوزه جمع شود و شرایط برای سرمایه گذاران واقعی مهیا شود.

احمد زاده اظهار داشت: در شهرک‌های صنعتی برخی آمده‌اند زمین‌ها را به نرخ دولتی خریداری کرده و با هدف تجارت در امر خرید و فروش زمین به نرخ‌های روز می‌فروشند و کاری به بحث ایجاد شغل و یا تحول در صنعت و اقتصاد منطقه ندارند.

وی افزود: باید این زمین‌ها و صاحبان آن شناسایی شده و از واسطه گرها پس گرفته شود و در اختیار سرمایه گذاران واقعی قرار گیرد تا شاهد اشتغال و رونق اقتصادی استان در این حوزه باشیم.