تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3474191
شناسه : 3474191
تاریخ :
رسول خطیبی: قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای هدایت تیم ملی کشور بود اقتصاد ایران: بازیکن سابق تیم ملی کشور گفت: بهترین گزینه ممکن برای هدایت تیم ملی امیر قلعه‌نویی بوده و فدراسیون فوتبال به درستی وی را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، رسول خطیبی اظهار داشت: در بین مربیان داخلی امیر قلعه‌نویی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال کشور بوده و حضور یک سرمربی داخلی در راس تیم ملی را به فال نیک می‌گیریم.

مدیر عامل باشگاه مس سونگون گفت: قلعه‌نویی هم شناخت کافی از فوتبال ایران و بازیکنانش داشته و از لحاظ نتایج هم مربی رزومه‌داری است و قطعا شاهد نتایج خوبی در تیم ملی با هدایت ایشان خواهیم بود.

خطیبی که خود از بازیکنان تیم ملی در زمان هدایت قبلی قلعه‌نویی بود، تصریح کرد: بعد از ناکامی ایران در جام جهانی آلمان، قلعه‌نوعی به خوبی تیم ملی را متحول کرده بود و در جام ملت‌های 2007 تیم ملی ایران با بدشانسی از دور مسابقات حذف شد، اما متاسفانه حضور وی در تیم ملی کوتاه مدت بود.

خطیبی افزود: وظیفه تمامی جامعه فوتبال کشور حمایت از سرمربی تیم ملی بوده و انتخاب قلعه‌نویی ‌ بعد از یک دهه حضور مربیان خارجی در راس تیم ملی، حقانیت و مظلومیت مربیان داخلی را ثابت خواهد کرد.