تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگ
لینک : econews.ir/5x3471378
شناسه : 3471378
تاریخ :
کسب ۱۰ مقام استانی گلپایگان در جشنواره نوجوان سالم اقتصاد ایران: گلپایگان - عرضه ۶۳ کانون یاریگران زندگی به جهت پیشگیری از اعتیاد وآسیب های اجتماعی، همچنین آموزش و توانمندسازی ۳۷۸۰ دانش آموزش در شهرستان گلپایگان انجام شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان گفت : برپایی ۸ پایگاه انتخاب رشته سراسری برای دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان گلپایگان، همچنین هدایت و راهنمایی دانش آموزان کنکوری بر اساس داشتن هدف، مدیریت زمان و برنامه ریزی، انجام شده است.
وی افزود : اجرای چهل و یکمین مسابقات فرهنگی هنری امید فردا با هدف تقویت فعالیت‌های گروهی که موجب رشد و شکوفایی استعداد‌های فرهنگی و هنری دانش آموزان می شود، در مدارس شهرستان گلپایگان برگزار شد.

عبیری افزود: برگزاری همایش هدایت تحصیلی با دعوت مشاورین تحصیلی کشوری ،برای کلیه دانش آموزان دختر و پسر دوره متوسطه اول پایه نهم اجرا شده است.
وی افزود : عرضه ۶۳ کانون یاریگران زندگی به جهت پیشگیری از اعتیاد وآسیب های اجتماعی، همچنین آموزش و توانمندسازی ۳۷۸۰ دانش آموزش در شهرستان گلپایگان انجام شده است.

عبیری افزود : دوازهمین جشنواره نوجوان سالم  با هدف آگاهی ‌بخشی در مورد معضلات و خطرات موجود در جامعه نیز برگزار شد که مدیریت آموزش و پرورش گلپایگان موفق به کسب ۱۰ مقام استانی در این جشنواره شد.

گزارش : مرضیه جابری