تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3471135
شناسه : 3471135
تاریخ :
رتبه اول دادگستری گلپایگان در ایجاد صلح و سازش اقتصاد ایران: گلپایگان _ در حال حاضر ۱۸۲ خانواده زندانی که در مجموع ۳۳۴ نفر می‌شوند تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند که در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۸۰۰ میلیون تومان به این خانواده‌ها مستمری پرداخت شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ،  قاسم شریفیان با اشاره به اینکه در راستای صلح و سازش در پرونده‌ها در استان اصفهان رتبه نخست و در میانگین کشوری رتبه ۳۷ داریم؛ گفت: در ۱۱ ماهه امسال میزان صلح و سازش ۶۰ درصد بوده است که رتبه یک استان داریم؛ در زمینه اشتغالزایی زندانیان رتبه نخست استان داریم یعنی ۲۱۴ زندانی مشغول به کار هستند، در ۱۱ ماهه امسال ۲۷ میلیارد ریال به مددجویان حقوق پرداخت شده است.

رئیس دادگستری گلپایگان با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از سوی خیرین کمک و منجر به آزادی ۲۹ نفر زندانی غیرعمد شده است؛ گفت: بالاترین کمک بعد از مرکز استان مربوط به گلپایگان است.

شریفیان ضمن قدردانی از کمک خیرین گلپایگانی، گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۳۱۸ نفر زندانی آزاد شدند که ۹۳ نفر آنان مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند.
وی گفت: در حال حاضر ۱۸۲ خانواده زندانی که در مجموع ۳۳۴ نفر می‌شوند تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند که در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۸۰۰ میلیون تومان به این خانواده‌ها مستمری پرداخت شده است.