تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3470897
شناسه : 3470897
تاریخ :
واگذاری ۲۸۰ هکتار زمین برای مسکن جوانان جزیره قشم اقتصاد ایران: هشتمین مرحله آغاز به‌کار پروژه مسکن جوانان جزیره قشم در شهر لافت و روستاهای گورزین، طولا و حمیری با حضور افشار فتح‌الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، افشار فتح‌الهی در این مراسم که با حضور امام‌جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی شهرستان قشم برگزار گردید، اظهار داشت: با اجرای هشتمین مرحله از واگذاری زمین، طرح مسکن جوانان در ۴۱روستا و چهار شهر جزیره قشم آغاز شده است.

وی ادامه داد: پیشرفت پروژه مسکن جوانان جزیره قشم در راستای اجرای نهضت ملی مسکن و وعده دولت مردمی سیزدهم انجام‌ شده و درحال حاضر پیشرفت بسیار خوبی نسبت به سایر نقاط کشور دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: با اجرای طرح مسکن جوانان جزیره قشم تاکنون ۲۸۰هکتار زمین به مردم برای رفع مشکل مسکن جوانان بومی این منطقه واگذار می‌شود.

به گفته فتح‌الهی؛ از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۶۵۰هکتار از اراضی که در دوره‌های گذشته به افراد خاص واگذار شده بود، بازپس گرفته شده و به بیت‌المال برگردانده شده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیاری در جزیره قشم وجود دارد و تجربه دولت مردمی نشان داده است که در صورت وجود اراده، می‌توان برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کرد.

 

امام‌جمعه شهرستان قشم:

طرح مسکن جوانان جزیره قشم، مصداق کار جهادی

همچنین، امام‌جمعه شهرستان قشم در این آیین اظهار داشت: طرح مسکن جوانان جزیره قشم یکی از مصادیق کار جهادی برای ساکنان جزیره قشم است که می‌تواند منشأ خیر و برکت باشد.

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی ادامه داد: برخی افراد هستند که با تخریب چهره مدیران و کوچک‌نمایی و سیاه‌نمایی به‌دنبال ایجاد ناامیدی برای مردم هستند و در مقابل آنها باید به تبیین دستاوردها و عملکردها برای مردم پرداخت.

براساس این گزارش، هم‌زمان با آغاز به‌کار هشتمین مرحله طرح مسکن جوانان جزیره قشم، کلنگ احداث مسجد فتح در شهر تاریخی لافت به زمین خورد.

گفتنی است، این مراسم با حضور افشار فتح‌الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام‌جمعه شهرستان، سرهنگ حجت امیری‌کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، سرهنگ محراب کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان قشم و جمعی از مسئولان اجرایی و ساکنان شهر لافت برگزار شد.