تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3470491
شناسه : 3470491
تاریخ :
کمبود نیروی انسانی در ثبت اسناد شهرستان گلپایگان اقتصاد ایران: گلپایگان _ در زمینه تکلیف حدنگاری اسناد زراعی به صورت صد درصدی انجام شده است، در بهمن‌ماه امسال رتبه برتر استانی و کشوری را کسب کرده است، اداره ثبت اسناد گلپایگان کسب رتبه بر در صدور اسناد موقوفه را به دست آورده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ،  محمد سلمانی با اشاره به اقدامات شاخص اداره ثبت اسناد گلپایگان در سال جاری، گفت: آرشیو الکترونیکی ۸۰ هزار پرونده ثبت؛ آرشیو الکترونیکی تمام دفاتر اسناد رسمی به تعداد ۱۰۱۵ جلد، صدور صد درصدی استاد دولتی، و وصول مطالبات بانک‌ها حدود ۲۰ میلیارد ریال است.
وی افزود: در زمینه تکلیف حدنگاری اسناد زراعی به صورت صد درصدی انجام شده است، در بهمن‌ماه امسال رتبه برتر استانی و کشوری را کسب کرده است، اداره ثبت اسناد گلپایگان کسب رتبه بر در صدور اسناد موقوفه را به دست آورده است.

رئیس ثبت اسناد گلپایگان تصریح کرد: در زمینه کمبود نیروی انسانی؛ بر اساس چارت سازمانی ۲۵ سال گذشته که ۳۹ نفر نیرو باید داشته باشیم که متأسفانه اکنون ۲۲ نیرو مشغول به کار هستند و تکلیف ارباب رجوع به نحو احسن محقق نمی‌شود که امید است بتوانیم نیروی انسانی جذب شود.

گزارش : روح الله علایی