تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3470353
شناسه : 3470353
تاریخ :
رئیس سازمان زندان‌ها: اولویت‌های اصلی ما رسیدگی به امور خانواده زندانیان اقتصاد ایران: رئیس سازمان زندان‌ها در شورای اداری شهر گلپایگان گفت: پرداخت ۲۷ میلیارد ریال دستمزد به زندانیان در این شهرستان قابل تقدیر است چون اشتغال‌زایی هم باعث کاهش آسیب‌ها و هم کمک به خود زندانی و خانواده‌اش می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران  از اصفهان به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها عصر امروز، در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان اظهار داشت: خوشبختانه در حوزه اشتغال زندانیان، صلح و سازش، بهره‌مندی از ارفاقات قانونی و مداخله خیران در شهرستان برای حل مشکلات مردم و انجمن حمایت از زندانیان، آمار‌های شهر گلپایگان امیدبخش است.

وی با قدردانی از شاخص‌های قضایی در این شهرستان گفت: گلپایگان شهری با رجل اهل فرهنگ و ادب و فقاهت است و عالمان بزرگی همچون آیت‌الله گلپایگانی مایه فخر این شهر و برکات این شهر هستند.

محمدی با اعلام اینکه به برکت سفر رئیس دستگاه قضا به اصفهان ۷۵۲ نفر از زندانیان استان با استفاده از ارفاقات قانونی و کمک‌های خیران آزاد خواهند شد، بیان کرد: در حوزه اشتغال، پرداخت ۲۷ میلیارد ریال حقوق و دستمزد به زندانیان در این شهرستان قابل تقدیر است، چون اشتغال‌زایی هم باعث کاهش آسیب‌ها و هم کمک به خود زندانی و خانواده‌اش می‌شود.

رئیس سازمان زندان‌ها اعمال مجازات‌های قانونی را صرفاً متوجه مجرم دانست و براین اساس یادآور شد: ما نه‌فقط مشکلات زندانی بلکه رسیدگی به سایر مشکلات و دغدغه‌های خانواده آنان از اولویت‌های ماست.

وی بکارگیری ظرفیت‌های موجود برای رسیدگی به معیشت خانواده زندانیان را لازم دانست و افزود: باعث خوشحالی است که در شهر گلپایگان، استفاده از توان خیران قابل توجه بوده و در ادامه هم از ظرفیت ماه مبارک رمضان استفاده کنید.