تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3468720
شناسه : 3468720
تاریخ :
اکونیوز گزارش می دهد کاشت ۱۰۰۰ اصله درخت صنوبر توسط شهرداری گلپایگان اقتصاد ایران: گلپایگان _ با توجه به وعده ای که به دوستداران محیط زیست و شهروندان در روز درختکاری سال گذشته داده شد، این مهم در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری قرار گرفت و در روزهای گذشته کاشت این درخت در بلوار صنعت آغاز شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، شهردار گلپایگان با اشاره به آغاز پویش کاشت ۱۰ هزار اصله درخت صنوبر از اسفند ماه سال ۱۴۰۰ در شهر گلپایگان، گفت : این پویش با کاشت ۱۰۰۰ اصله درخت در بلوار صنعت شهر گلپایگان در حال اجرا است.
وی افزود: با توجه به وعده ای که به دوستداران محیط زیست و شهروندان در روز درختکاری سال
گذشته داده شد، این مهم در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری قرار گرفت و در روزهای گذشته کاشت این درخت در بلوار صنعت آغاز شده است.

پیمان شکرزاده با اشاره به اینکه درخت صنوبر از نمادهای اصیل شهر گلپایگان است، افزود : با کاشت این درخت در مبادی ورودی شهر ضمن افزایش زیبایی بصری در راستای احیای این نماد طبیعی قدم برداشته شده است.
شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: در جهت فرهنگ سازی کاشت درخت صنوبر، در روز درختکاری امسال نیز میزبان مسئولان شهرستان، دوستداران محیط زیست و شهروندان گرامی در بلوار صنعت خواهیم بود.

گزارش : مرضیه جابری