تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3467844
شناسه : 3467844
تاریخ :
اکونیوز گزارش می دهد تخصیص تنها ۳ میلیارد تومان به راهداری و حمل و نقل جاده ای گلپایگان اقتصاد ایران: گلپایگان _ در محور خمین_گلپایگان ۱۵ میلیارد تومان هزینه روکش آسفالت شده است در صورتی که تا کنون تنها یک میلیارد تومان به پیمانکار پرداخت شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گلپایگان اظهار کرد: میزان اعتبارات تخصیص یافته از سوی استان ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است که در بخش ماشین آلات هزینه شده است.
وی افزود: طبق مصوبات سفر استاندار به گلپایگان، پروژه آسفالت و همسطح‌سازی سه راهی زرنجان، کمربندی شهر گوگد و پتج راهی گلپایگان در تعهد اداره راه و شهرسازی است که پس از زیرسازی و آزادسازی‌ها، نسبت به تعهد خود اقدام خواهیم کرد.

محمد فیضی گفت: کل اعتبارات اداره راهداری و حمل نقل جاده گلپایگان حدود ۳ میلیارد تومان بوده است که به تفکیک یک میلیارد تومان آن تملک دارایی، ۹۰۰ میلیون تومان نفت و گاز، ۷۰۰ میلیون تومان استانی یک و ۴۰۰ میلیون تومان استانی دو بوده است.
وی گفت: در محور خمین_گلپایگان ۱۵ میلیارد تومان هزینه روکش آسفالت شده است در صورتی که تا کنون تنها یک میلیارد تومان به پیمانکار پرداخت شده است.

گزارش : روح الله علایی