تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3463690
شناسه : 3463690
تاریخ :
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران: روادید گردشگری بین قزاقستان و مازندران حذف شود اقتصاد ایران: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران خواستار حذف روادید گردشگری بین قزاقستان و این استان برای توسعه مناسبات شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایرانT حسین خیریان پور صبح یکشنبه در دیدار با هیئت اقتصادی کشور قزاقستان با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه صادرات مواد غذایی و کشاورزی، برنج، مرکبات، کیوی و لبنیات را از جمله ظرفیت‌ها ذکر کرد و گفت: آماده صادرات این محصولات به قزاقستان هستیم.

وی با بیان این که قزاقستان از ظرفیت‌های خوبی برای واردات محصولات برخوردار است، تعامل با کشورهای همسایه را از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های دولت ذکر کرد و گفت: در این راستا تفاهمنامه های خوبی طی سال‌های قبل با قزاقستان منعقد شده است.

وی مازندران را از جمله استان‌های گردشگرپذیر ذکر و حذف روادید برای حضور گردشگران قزاقستان و مازندران را از جمله پیشنهادها مطرح کرد و گفت: طی سال‌های قبل نیز تفاهمنامه های خوبی منعقد شده است.

معاون استاندار مازندران اجرای طرح‌های اقتصادی و حمایت از سرمایه گذاری و جذب آن را از جمله برنامه‌ها برای توسعه مناسبات با قزاقستان ذکر کرد.